miercuri, ianuarie 06, 2010

Feeling good

Daca e ceva care nu mi-ar descrie deloc genul, ala e o persoana liniștită. Rar sunt liniștit. Rar nu am probleme. De fapt cum sa va zic eu, poate ca ceea ce am eu nu sunt probleme grave, dar îmi fac griji pentru orice. Si simt ca am atâtea pe cap, am atâtea de făcut. Când am foarte multe de făcut, am impresia ca nu am timp pentru nimic, deși nu ma apuc de treaba. "Coae, câte am de făcut, sunt un om ocupat" Ahaaaaaaaa, cum sa nu. Dar cum ai frecat pula aseară pana la ora 2 la cinema ca sa vezi filmu` ala cu maimutze albastre... ala... Avatar 3D ?

Ca orice roman, am rate. Da, plm am rate, și cum toate băncile se închid la mirifica ora 17.00, e foarte evident ca nu am cum sa ajung în timp. Dar totuși, am mai găsit o agenție deschisa pana la 20.00 asa ca m-am încumetat prin ploaie într-acolo. Asta pentru ca eu îmi repar mașina lunar, și acum e perioada aia a lunii când mașina e în service. Da, și fix acum ploua cu găleata, în luna IANUARIE. Da coae, în IANUARIE. Când eram copil, dacă ploua în IANUARIE(scriu cum vreau, doar e blogul meu), însemna ca a explodat vreo centrala nucleara pe la Cernobil, de aia e asa cald. Cum sa ploua în IANUARIE ?

Sa revenim, deci cum m-am încumetat eu asa prin ploaie, cu milioanele mele de probleme și gânduri depresive, am ascultat o piesa mișto. Nu va spun care e ca sunt bulangiu. Dar cum ascultam piesa aia, mișto, de vara, și cum m-am uitat eu asa la felinarele de pe strada, la cât de mișto se vedea ploaia în ele, uite asa s-a luminat totul. Bai m-am simtit liniștit. M-am simțit fericit. Plm, dacă eram puțin fumat, as fi crezut ca am orgasm. Bine, exagerez, dar totuși am avut o senzație din aia de bine. Nu știu de ce, probabil din cauza a ceea ce ascultam în caști. Dar piesa nu v-o zic, pentru ca sunt bulangiu. Nu, nu e aia de o sa o pun la sfârșit, stați liniștiți.

Apoi pe taxi mi-am adus aminte. Bai ce mișto e sa ai un frate. Adică ... atâta timp cât ai pe cineva, nu ești singur. Poți sa ai cele mai mari probleme din lume, nu ești singur. Asta nu pot sa o înțeleagă niciodată cei singuri la părinti. Mi-am dat seama de asta când șoferul de pe taxi a auzit ca am fost la Avatar și l-a sunat pe fratele mai mic sa-i facă o rezervare. Bai, eu pe cine pula mea pot sa sun la orice ora, fără sa-mi fie deloc naspa cu absolut nimic, și sa rog orice?

Si apoi mi-am adus aminte de altceva. Coae, dintre toți pe care i-am ajutat, dacă as suna sa cer ceva, oare câți s-ar da la fund și câți și-ar aminti de ceea ce am făcut eu la un moment dat pentru ei ?

Chiar dacă am încheiat pe un ton mai grav, eu sunt foarte liniștit, asta seara nimeni și nimic nu ma poate scoate din starea de bine.

Niciun comentariu: