sâmbătă, mai 15, 2010

Dead by April

Mintea umana e cel mai periculos lucru de pe planeta. Nici nu ai idee de ce e capabila mintea ta. Ca atunci când fumezi iarba și crezi ca ai decolat spre Havana, ca atunci cand stiind ca ai castigat la loto simți ca poți cuceri lumea, ca atunci când ești în depresie sa nu poți sa mananci desi nu ai mai făcut-o de 3 zile.

Ca atunci cand esti dependend de droguri sa nu-ti controla dorinta.

Totul e in mintea noastra, lumea inconjuratoare prin perceptia noastra devine schimbata. Sunt curios cum ar fi daca nu as fi inteligent. Cum as trai, ce as face, ce mi-ar placea si ce m-ar dezgusta.

Ma dispera cum Goagalu a ajuns sursa de incredere pentru orice. Daca ai nevoie sa stii cum se schimba un bec dai search pe net si afli. Daca esti femeie si vrei sa stii daca o sa te doara cand te futi prima data, nu mai intrebi pe mama sau pe prietena ta mai mare. Dai search pe net si afli tot de la pozitia optima pana la cum se face un sex oral perfect. Daca vrei sa stii orice cauti pe google, si gasesti un idiot care ti-a postat cum se face.

De exemplu un idiot ca mine care scrie pe net ar putea sa scrie orice si ar fi luat de bun de cineva. Pe site-ul meu ajung persoane care cauta sex cu pitici, sfaturi despre cum sa te razi la coaie, sau pitzipoance facute posta. Incerc sa cred ca sunt si eu util unei anumite categorii sociale, o anumita categorie sociala deranjata psihic, dar totusi existenta.

Totul s-a schimbat, eu m-am schimbat. Nu mai am cheful necesar pentru a umple paginile cu sfaturi despre cum sa futi in pizda. Nu stiu ce s-a intamplat, dar simt ca ceva nu merge cum trebuie. Ironia sortii, cand scriam si aveam motiv sa urasc lumea ma simteam bine. Nu suportam sa ma stiu fericit, aveam nevoie de nefericire ca de un drog. Din cauza asta, am pierdut in viata persoane importante. Din cauza asta am suferit. Si am fost nefericit intr-adevar. Dar am hotarat sa ma schimb si uite ca am facut-o.

Dar acum ceva nu e bine... Acum ura a mai disparut, si ma simt groaznic. Cred ca e cum se zice si despre fumatori: "odata fumator, mereu fumator". Faza mea de negare a trecut. Acum stiu ce s-a intamplat si unde sunt.

Mintea umana e un lucru fantastic.

PS: cunosc cel putin 3 persoane care trec prin aceleasi faze ca si mine, fix in momentul asta. Cred ca e ceva epidemic.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: