vineri, septembrie 24, 2010

Me...

Stii cum unii se distreaza prin locuri exotice alaturi de cei dragi? Cum lasa totul in urma si au parte de vreme frumoasa, masaj pe plaja, apa limpede?

Eu am parte de munca, ploaie, oboseala, etc.
Am fost in wk la Muenchen, dar nu la Oktoberfest. De asta nu am scris nimic.

Orice as face, oriunde as fi, niciodata nu o sa uit cine sunt, de unde sunt, ce am facut, ce am vazut si ce am trait.

E uimitor cat de mult se poate schimba viata unui om intr-un an de zile. Anul trecut pe vremea asta, viata mea era total diferita. Sfarsitul de septembrie de anul trecut mi-a adus durere, depresie. De obicei, toamna pentru mine e anotimpul in care mi se intampla cele mai mari nenorociri. Si totul e amplificat de vremea de afara.

Stii ce mi-am dat seama, draga blogule? Ca in ochii multora dintre persoanele care ma cunosc, eu sunt un campion, un invingator. As vrea ca asta sa insemne usurare pentru mine. Dar asta inseamna doar faptul ca trebuie sa demonstrez in fiecare zi ca sunt un campion.

Stii ce ma deosebeste de ceilalti? Fata de ceilalti, pentru mine a renunta e mult mai greu decat a incerca. Asta pentru ca eu nu pot sa ma privesc in oglinda daca renunt fara sa incerc.

Un comentariu:

alexandra spunea...

>:d<