marți, februarie 02, 2010

Treburi murdare

Eu nu știu cine se poate caca la lucru. Eu unul nu pot. Dar exista oameni care pot. Câteodată ii simt când intru în baia de la lucru și duhnește.

Când stăteam în cămin, singurul lucru care nu-mi plăcea era faptul ca nu aveam baia mea. Adică, pula mea, eu sunt mai nesimțit asa, dar am un simt al intimității dezvoltat. Nu-mi place sa dau cu nasul în duhorile altora. Nu-mi place sa vad flocii altora pe colac. Nu-mi place sa vad spuma de ras a altora pe robinet. Îmi place sa am baia mea curata, cu lucrurile mele înșirate în ea.

Când eram mic, nu puteam nici sa ma pis în liniște la baia de la scoală. Credeam ca am scăpat de toate astea odată cu terminarea școlii. Dar nuuuuu... trebuia sa vina și facultatea. Si acum baia publica de la lucru. Bine, ar fi destul de ciudat ca fiecare sa aibă baia lui privata la locul de munca. Presupun ca e o chestie cu care va trebui sa trăiesc de-acum înainte.

Ca o paranteza, cine n-a futut la dus în cămin e un ratat. Un lache. Coae, în cabinele alea era maxim, pentru ca la nici 10 cm de tine, alții făceau dus. Si pentru ca la intrarea cabinei nu aveai ușă, și îți puneai prosopul sa ascundă ce se întâmplă înauntru. Trebuia sa te concentrezi, sa dai o buca în cea mai mare liniște, dar în același timp sa fie plăcut. Despre cât de maxim e sa futi în camera de cămin cu încă 4 colegi care încearcă sa doarmă, în episoadele viitoare, obsedaților.

Din băile de la cămin, am descoperit ca fetele sunt mult mai nesimțite decât băieții. Alea care își atârnau OB-uri pe la dus erau cele mai nesimțite. Le-as fi băgat OB-ul sângerând fix pe gat dacă as fi știut cine e vinovata. Daca ma gândesc mai bine, ar fi trebuit sa le bag cu nasul în ele pe toate de pe palier...asa preventiv. Tot în băile de la cămin am aflat ca femeile se caca. Eu care ma uitam la curul lor cu intenții sexuale, am descoperit ca îl folosesc și pentru treburi murdare. O săptămână n-am putut sa-mi mai fac nici laba. Groaznic.

In fine. Cius, națiune invizibila!

5 comentarii:

Patrascoiu Mihai spunea...

Bai, vezi ce povestesti pe-aci despre futaiul in camera cu inca 4 colegi de fatza, ca unii s-ar putea sa stie cate ceva :p adevarul e ca e prea tare.
Iar referitor la cacatul fetelor la camin, hai sa povestesc si eu una ... eram ca omul pe la medicina intr-o baie comuna pe palier incercand sa ma concentrez sa-mi fac treaba (incercand in sensul ca putzea a toate mirosurile in baile alea jegoase, mai ales a tampoane) si apare una buna, buna in sensul ca arata bine frate, am zarit-o printr-o crapatura in plasticul infect ... se pune aia pe WeCeu in picioare bineinteles pe el, probabil ca statea ciuci si incepe ... la inceput apare o basina care m-a speriat de-a dreptul - horor,... eu nu as fi reusit sa dau una ca aia nici daca m-as fi chinuit, apoi un jet de cacat moale se aude cum spoieste WeCeul cu viteza si putere. Fratilor!!! ... din ziua aia mi-e scarba de fata asta, si o vad aproape zilnic, unul care nu stie micul meu secret ar excalama in graba: Ce buna e asta! ... ce sa mai zic, ...ca vacile!

Nimeni spunea...

Sunteti tampiti amandoi :))
Sunt necesitati ! :))))))
parca voi nu sunteti scarbosi !!???

Patrascoiu Mihai spunea...

Sunt de-acord sa faci pe nebunul in baie cand sti ca esti singur, dar cand sti ca mai sunt si altii nu cred ca se cade ... le mai fasai dracu.
@Nimeni: Zi-mi cu ce sunt baietii scarbosi ... dar te rog nu te referi la baietii care sunt si retardati in acelasi timp(gradul de retard poate varia ... de la cote mari la cote mai mici .. tot retard este). Sa nu-mi dai exemplu ca scuipa pe strada ... asta tine de barbatie .. in sensul ca scuip unde vreau eu, si altele, da-mi exemple de chestii asa .. pur scarboase.
Sunt curios doar de felul in care suntem noi vazuti, ca poate de multe ori vedem paiul din ochiul altuia ... si nu barna din ochii nostri :D

Nimeni spunea...

M-ai facut sa rad si n-am mai ras de mult......
Am trait si eu 5 ani in camin si stiu cum e lumea dar, mai multa nesimtire e in randul baietilor decat in randul fetelor. Imi e jena sa dau exemplele pe care le ceri. Oricum cand intri in baie dupa un baiat, pute. Mereu pute si asta mi se pare cel mai scarbos. :))

dishku spunea...

cacatul la locul de munca poate varia de la loc la loc.daca mi-ai fi coleg o zi ai intelege.a te caca in cladirea Realitatii din tg mures e ceva...altceva.a, si doar la primul etaj se poate intampla asa ceva.intr-o televiziune nu duci lipsa de presa scrisa asa ca lectura e una pur informativa.barterul cu cei de la Zewa imi face curu cu aroma de portocala sau ce au mai scos astia pe piata.oricum e un adevarat moment de glorie:))
si o chestie daca tot se face diferenta dintre pula si pizda pe aici.dau exemplul meu de la munca:atunci cand merge unui dintre baieti sa se cace, stie toata lumea,cand merge o muierusca o face pe ascuns, daca e cineva in apropierea WCului nu iasa de acolo pana nu pleaca.
de cacat toti ne cacam si nimeni nu s-a cacat si apoi a mirosit a levantica si flori de tei.te caci, pute ca e vb de cacat.