joi, iunie 10, 2010

Dilema

Femeile sunt făpturi ciudate. Adică, nu mai era nevoie de o confirmare suplimentara, dar punând cap la cap toate argumentele pe care le-am adus de-a lungul timpului, concluzia e indubitabila și covârșitoare.

Privind înapoi la femeile care au avut de-a face într-un fel sau altul cu mine, pot sa spun fără sa fiu contrazis ca după ce au terminat relația cu mine nu au găsit ceva mai bun. Nu s-au refugiat la un tip mai inteligent sau mai carismatic, sau mai atrăgător. De fapt sunt oarecum încrezător ca la orice nivel ar fi sa facem asemenea comparație, nu ar fi de mirare ca rezultatele sa-mi fie favorabile.
La naiba, cred ca cunoscându-ma, li s-a întâmplat cel mai bun lucru din viata lor deloc sclipitoare.

Pentru ca într-un moment de claritate m-a frapat aceasta realitate pe care nu o înțeleg, am început sa caut explicația. Cred ca cele care au preferat altceva și au renunțat de buna voie la mine, au făcut asta pentru ca le era mai comod sa fie cu un tip banal, dar pe care sa îl poată controla mai ușor decât sa încerce sa îmi îndeplinească așteptările. Si credeți-ma ca am așteptări foarte ridicate.

Femeile sunt ciudate.

2 comentarii:

Nimeni spunea...

Parca as fi scris eu ... Barbatii sunt ciudati!
Oameni si femeile...

Anonim spunea...

ce prost esti