marți, iunie 29, 2010

Spark

"After the love comes the heartbreaking"

Sunt in Germania, ca un globetrotter ce ma aflu. Ma misc in jumatatea europeana a globului pe trotineta.

N-am planuri de vacanta. Nu mi-am facut pentru ca eram intr-o situatie dubioasa cu banii, aveam unele datorii. Din fericire compania pt care lucrez nu e romaneasca (am ajuns sa ma bucur ca nu e romaneasca), asa ca acum nu mai stau chiar rau cu banii si mi-as permite 5 stele in Egipt sau Turcia, de exemplu. Dar uite ca nu vreau sa fac asta. Mi-ar fi extrem de usor sa imi las banii printr-o tara exotica si primitoare, unde oamenii sunt amabili si fac orice ca sa iti placa si sa te mai intorci pe acolo. Asta spre deosebire de litoralul nostru. Dar vreau sa ma autopedepsesc. Vreu sa gasesc o vacanta frumoasa in Romania, undeva, oriunde. Nu la mare, nu suport sa vad colorati cu lanturi groase la gat spargand seminte pe plaja. Sau colorate cu cazanul de porumb intre picioare.

Vreau un loc linistit si racoros, cu o piscina privata eventual. Vreau sa ma simt bine, cu prietenii, sa ma relaxez. Eu muncesc pt bani, vreau sa iau o pauza. Platesc taxe si impozite la stat si nu vreau sa stau cu morcovul pe plaja ca mi-ar putea fi furate lucrurile, din cauza serviciilor publice catastrofale, gen politie. Exista un loc relaxant, placut, distractiv si lipsit de colorati in tara asta? Daca da, acolo vreau sa merg. Vreau sa redescopar Romania.

Si nu, nu vreau cu libidinoșii drogați din Vama Veche. Vreau sa merg undeva unde nu merge tot puletele sa se dea smecher.

Niciun comentariu: