duminică, iunie 20, 2010

Viata anosta

Neah, inspirație muxi. Transpirație la greu. Nimic. De câteva zile zac letargic și mi-e lene inclusiv sa respir. E perioada aia din viata masculului feroce ce sunt, în care ma întreb 'oare încotro se îndreaptă viata mea'. Daca eram femeie nu mi-as fi pus niciodată asemenea întrebări existențiale. Dar nu sunt, din fericire. Am posibilitatea sa gândesc mai departe de căsătorie și o viata de întreținută.

Vineri am fost în Bulgaria. Si m-am intors pe avion cu Ilie Năstase. Tenismenul trendesetter cu pleata în vânt și flaneluță roșie după umeri când afara sunt 30 de grade.

Îmi trebuie RCA și n-am nerv sa merg personal la nenea din Mall.

Bam b’nah na nam, b’na n’nana. Bam b’nah na nam, b’na n’nana .

Veţi intra în direct cu unul dintre operatorii noştri în scurt timp.

Dam d’dam bam dam, b’a n’nanah. Bam b’dam na dam, b’nah n’nah nah.

Veţi intra în direct cu unul dintre operatorii noştri în scurt timp.

-Sunt Melania Petrescu, cu ce vă pot ajuta?
-Melania, Bogdan D aici. Sincer, nu mai ştiu de ce am sunat. Mi-a şters toată memoria melodia aia.
-Care melodie?
-Cum care melodie măi Melania. Aia cu bam b’nah na nam, b’na n’nana. E urbană, e jazz, cum să zic eu, atinge. E alertă, mişcă, are sentiment. Mă face să plîng, să râd, să mă pun în genunchi, să dau tricoul jos de pe mine şi să arăt cu mîna dreaptă spre un punct imaginar din faţa mea în timp ce pe cea stîngă o rotesc în jurul corpului măi Melania. Îmi vine să mă duc să iau mătura din bucătărie şi să cînt la ea ca la un microfon în timp ce dansez pe vîrfuri, cu genunchii flexaţi ca Ştefan Bănică, ceea ce e ciudat, Melania, că e melodie instrumentală, dar asta mă face să vreau să fac. E ca şi cum îmi injectează viaţă cu forţa fix în gît. Auzi Melania?
-Da?
-Poţi să mai pui o tură melodia aia?
-Nu.
-Melania, cu ce eşti îmbrăcată?
….

Un comentariu:

Anonim spunea...

www.piticigratis.com