sâmbătă, mai 03, 2014

BGD spre Terra. E cineva?


PS (da , eu încep cu PS, fac ce vreau, e blogul meu):
Blogule m-am întors la tine



Un nou început. 

...la naiba, adică au trecut 2 ani de la ultima postare, nu-mi vine să cred :) Ce am făcut în timpul ăsta? Păi naiba știe, am fost plecat pe Marte, am gravitat în jurul lui Jupiter, am comunicat cu ființe extraterestre, am fost Zen.

Pe limbajul cocălăresc, am băut, am futut, am muncit, am fost depresiv, am fost disperat, am fost traumatizat psihic, am supraviețuit, m-am întors.

Iar acum m-am întors, from outta space. Pentru că am realizat cât de mult îmi plăcea să scriu, să dau frâu liber imaginației, să renunț la barierele pe care societatea le impune. Aici sunt liber, pot să vorbesc cum vreau, aici pot să fac ce vreau. Aici sunt jupân. Chestia asta mi-a lipsit, și, așa cum se zice că odată fumător, mereu fumător, așa și eu, odată blogger, mereu blogger.

Am aruncat o geană în blogosferă, lucrurile au evoluat, acum sunt din ce în ce mai mulți puleți cărora le-a crescut inteligența ca un neg pe nas și încearcă să o afișeze nonșalant pe toate site-urile. De fapt asta e marele păcat al puleților, la fel ca și cel cu negul pe nas. Deși toată lumea știe că e dizgrațios, nimeni nu le-o spune. Așa și ei, toți observă că puseele de idei inteligente sunt doar sforțări simpatice. Din politețe nimeni nu le-o spune. Cred că mai simpatică e o pisică constipată care se sforțează decât noii bloggeri.

Dar nicio problemă, de asta sunt eu aici.

Ah da, s-au întâmplat multe și cred că înainte să fac altceva, ar trebui să fac o recapitulare a celor aproape 4 ani de când sunt în Germania. Dar nu o să o fac, cel puțin nu acum. Să scrii despre trecut e mereu complicat. Eu nu sunt genul povestitor, sunt genul contemplator.

Hai că e sâmbătă și e târziu, băiatul are treabă pe afară, nu pe net ca no-liferii.

Pe data viitoare ! Bye !

Niciun comentariu: