vineri, martie 26, 2010

Blogotarfa #3 (sau 4, nu sunt sigur)

Sunt mega-ocupat cum n-am fost in viata mea.

Viata in Poiana Brasov e extrem de intensa, azi a trebuit sa vand turul Brasovului in caleasca. Foarte tare. In fine nu povestesc eu astea, am alte chestii care merita povestite, dar asta cand ma intorc.

Pana atunci va las sa va delectati cu blogotarfa. Enjoy!

Imi place sa dorm foarte mult. Daca n-as avea ceas desteptator, as dormi fara contenire, pina la primul cutremur din zona Vrancea. O data, am dormit 48 de ore fara sa ma intorc. Nu e de oboseala, ci pentru ca organismul meu are nevoie de vreo 10-12 ore de somn sa se refaca. Le prestez in fiecare zi cu bucurie, sub pretextul ca nu-mi permit sa arat obosita sau incercanata. Somnul e o odisee pentru mine pentru ca de cele mai multe ori visez si cam de tot atitea ori uit ce am visat.

Imi mai place sa stau in cada, cit se poate de mult, daca ar fi posibil, intrega perioada dintre trezire si culcare. Imi dau seama ca e un reflex psihologic normal, ca incerc sa curat cu apa si sapun un psihic incarcat de culpe si schelete. Nu ma pot impiedica sa nu petrec cam doua ore pe zi in cada de baie. Special am comandat o cada cu jeturi de apa din Germania, ceva nemaivazut. Numai eu si Gina i-am testat posibilitatile, de multe ori impreuna. Ei nu ii place cada, fiind tipul de om care face dus, insa cind vede cu cita pasiune ma abandonez experientei vine si ea lipaind des in baie, se dezbraca de blugi si de chiloti din aceeasi miscare si intra linga mine improscind apa si clabuc peste tot. Nu rezista foarte mult pentru ca spune ca o moleseste caldura si ca i se face rau. Dupa maximum 20 de minute iese cu spuma siroindu-i prin santul adinc al sirei spinarii, strajuit de cele doua gropite impecabil definite de deasupra feselor. Pe linga cei mai frumosi sini din lume, Gina are si cele mai bine definite si proportionate gropite de deasupra fundului. As da orice sa le am si eu la fel, dar cind ii spun asta Ginei ma provoaca la un schimb: fundul meu pe gropitele ei. Ii plasez o palma la fundul alungit si alb, lucru care o face sa tipe rizind si sa o rupa la fuga, lasind balti de apa pe unde trece.

Imi place sa maninc rosii mici. Se gasesc la supermarket in caserole si nu depasesc dimensiunile unui ou de porumbel. Nu le tai niciodata pentru ca iubesc ejacularea fina de seminte si suc dulce pe care o provoaca stringerea rosiei miniaturale in menghina ultimilor molari. Deformare profesionala? Nu. La clienti nu e voie cu dintii.

Imi place sa merg la petreceri unde nu ma cunoaste nimeni. Ma simt ca la carnavalul de la Venetia fara sa fiu nevoita sa port masca. Sint singurele prilejuri cind ma pot ameti cu mojito (care si el imi place).

Imi place sa ma sarut, desi nu am mai facut-o de ceva vreme. E ciudat, dar niciodata nu mi-a placut cind am luat bani pentru asta. In schimb, sexul pe bani imi procura placere de cele mai multe ori.

Imi plac diminetile cu racoare taioasa, de noiembrie. Cinci minute de mers pe jos si esti ca nou. Echivalentul a o ora de exercitii istovitoare la World Class.

Imi plac testiculele. Le gasesc fascinante si le acord multa atentie. Clientii sint toti foarte incintati.

Imi plac sepcile. Am o colectie de citeva zeci, de toate culorile, modelele si provenientele. Sapca a devenit un fel de prelungire a mea, un brand personal.

Imi plac trandafirii galbeni. In total, am primit 101, toti o data, de la Gina. Cred ca s-a imprumutat in banca. Bani de la mine nu primeste niciodata.

Imi place apa Vittel pentru dulceata si finetea ei. Cred ca aici e o o problema, sint tributara unei amintiri placute, din vremea (scurta) in care am fost indragostita.

Imi place sexul. Inca nu m-am saturat.

Niciun comentariu: