Short info

By BGD
Fuckerilor, n-am murit. Stiu ca asta va doriti atunci cand treceti pe aici si observati zero-activitatea recenta. Dar n-am murit.

Pentru ca sunt un om ocupat am rupt putin din agenda incarcata si am hotarat sa las lumea sa stie ce mai fac.

Am fost o saptamana in Germania, iar saptamana asta sunt in Poiana Brasov. Scopul e ultrasecret momentan, abia dupa ce o sa ma intorc in TM, o sa va zic ce si cum am facut aici.

Dintre oamenii cu care ma intalnesc va zic un singur nume pt a da magnitudine evenimentului: Alteta Sa Regala, Principele Radu.

Promit sa-i dau autograf.

4 comments so far.

  1. Nimeni 22 martie 2010, 09:36
    Secretosule! Cu fetele cum stai?
  2. BGD 23 martie 2010, 08:30
    Cu fetele? Pai dacă ne relaționăm la penis, nimic nu s-a schimbat: eu la un capăt și ele la capătul celălalt.
  3. Nimeni 23 martie 2010, 18:38
    Nu le lasi sa se apropie de alt organ? de inima sa zicem....
  4. BGD 24 martie 2010, 08:43
    Ba da le las. Si ele fac ce știu mai bine cu ea. Fac ce au făcut mereu.

Something to say?