sâmbătă, decembrie 12, 2009

blogtarfa #2

#1
Ce de resorturi psihologice si motivatii obscure! Cit freudian si cita drama in viata mea! Si intereseaza pe cineva? Aproape deloc. Majoritatea cititorilor asteapta rinjid la gard sa le mai arat fesele la fereastra, sa-mi dezvelesc sinii la uluci, sa-mi simta macar imaginar catifeaua labiilor mari pe care sa baloseze. Am o viata dura, dragilor, nu-mi permit sa scriu ce va place voua. Scriu pentru mine, exact ce simt si ce-mi vine in minte in cele 10-20 de minute pe care le acord acestui sport (din ce in ce mai des, in ultima vreme). Nu planuiesc sa fac pe plac nimanui. Ar fi si culmea, sa fac asta si in timpul meu liber, intr-o activitate pe care am conceput-o ca pe un loisir.

Mi-am adus aminte ca eram datoare cu povestea despre Liszt. Aveam un client maghiar, foarte cultivat si in acelasi timp de moda veche. Cine ar mai purta astazi costum la doua rinduri si maiou pe sub camasa? El avea o oarecare distinctie totusi in a fi prafuit, iar discutia postcoitala a fost delicioasa. M-a tratat cu distanta pina am ajuns la camera lui de hotel. Cred ca a apelat la mine pentru ca se plictisea. Mi-a spus despre el ca e pianist prin formatie, reorientat spre business-ul cu vinuri exclusiviste. Am mers cu masina mea, care are memorat postul Deutsche Welle pe tasta 1 (asa a venit la rind, la memorarea automata). La acea ora, postul emitea un lied de Frantz Liszt, asa incit am gasit de cuviinta sa-l intreb daca ii place Liszt. Mi-a raspuns ca da, e unul din modelele sale, dar ca melodia de la radio nu e Liszt ci Schubert. Am zimbit si i-am spus ca probabil are dreptate. Domnul a prins avint si mi-a spus ca pe linga muzica sa, Liszt l-a inspirat si ca om si ca el insusi a replicat perioadele muzicale ale maestrului pina la cea de-a doua. I-am raspuns spunindu-i ca Liszt a avut amante contese si printese si ca ma simt foarte flatata ca macar pentru o ora o sa-i tin locul contesei d’Agoult. Mi-a zimbit, mi-a luat mina si mi-a sarutat-o ceremonios. Spre rusinea lui, nu a reusit sa aiba o erectie completa in ciuda stradaniilor mele orale, drept pentru care am reluat discutia despre muzica si muzicieni la foarte scurt timp. A fost o seara agreabila.

Ulterior, ne-am mai intilnit in citeva rinduri, dar mi-a spus ca discutiile intelectuale cu prostituate sint castratoare pentru el si ca ar prefera sa trecem la treaba fara multe comentarii. A avut dreptate. De fiecare data a avut erectii solide si niciodata nu am mai depasit discutiile despre vreme si despre traficul din Bucuresti.

Niciun comentariu: