vineri, aprilie 09, 2010

Caught in the middle

Nu e nimic amuzant cand mai implinesti inca un an. Mi-e deja groaza sa-mi spun varsta cand sunt intrebat.

Ok, si acum chestiuni mai serioase: Cum am ajuns eu unde am ajuns si cum sunt eu ceea ce sunt? Pai e simplu. Sunt rezultatul accidentelor. Adica, prin intamplari si evenimente (ne)fericite am ajuns sa fiu ceea ce sunt, sa am unele perspective si sa nu lucrez la McDonalds.

E rodul muncii dar si al hazardului. Cum spune si Malcom Gladwell, trebuie sa fi omul potrivit la locul potrivit. Poti sa spui ce vrei, am deja un avantaj considerabil in comparatie cu altii, sa zicem mai nenorocosi. Buun, am facut-o si pe asta, m-am autolins in fund si m-am ridicat in slavi.

In alta ordine de idei, ma pregatesc de un proiect nou. Ca asa sunt eu idiot, am multe idei si imi tot fac proiecte. Proiectul nou nu are nimic de-a face cu scrisul si blogareala, asa ca stati pe-aproape...

2 comentarii:

Nimeni spunea...

Pai daca ai mai implinit un an, iti spun si eu : La multi ani ! Sa fii sanatos !. Bafta la noul proiect.

BGD spunea...

multumex