miercuri, ianuarie 28, 2009

Despre facerea de bine (A.K.A Vis Sinucigas)

Motto : Personajele din acest post sunt pur fictive. Nici o persoana reala nu este folosita drept inspiratie. Nici un animal nu a fost ranit la scrierea acestui post....doar o sticla de vin alb :)

De cate ori nu ti-ai ajutat un prieten? Un prieten care magulit vine in fatza ta plangandu-se cum o face de obicei. De parca toate belelele din lume s-au napustit asupra lui. Cum frate, ti-e greu? Stai linistit ca eu sunt prietenul tau si te ajut. Cu bani, cu un sfat, cu un pont, cu o pila, cu ce ai nevoie, doar sunt prietenul tau. Lasa ca nu e dracu` atat de negru, reusim noi sa trecem si peste asta. Buuun. Il ajuti. Trece si peste asta.

Bai....dar stai, ca acum vine altul. S-a auzit ca te pricepi la "ajutat". Esti tare in portofel. Sau ai relatii. Sau poate esti mai destept la scoala. Poate te pricepi la femei si ai texte, sfaturi, etc. Si uite asa tu devii sprijinul cand nu mai e nimic pe care sa se sprijine. Problema e ca si tu esti un om ca oricare altul. Ba poate tu ai de 10 ori mai multe greutati si necazuri. Dar poate ca nu esti genul care sa se planga. Poate ca ai fost obisnuit sa tii capul sus si sa cauti singur iesirea din cacat. Poate tu esti alta rasa. Bai prietenilor, voi nu stiti ca sunt om? Voi credeti ca mie mi-e usor sa fiu asa cum sunt? Credeti ca viata mea e usoara, ca am primit totul de la taticu? Nu am avut lovele, nu am avut ce mi-am dorit. Nu am fost idolatrizat de fete in liceu. Nu aveam cele mai tari tzoale,nu ma imbracam de la nike, d&g sau cavalli. Nu am avut dragoste. Am pierdut in viatza asta ce nu as dori nici dusmanilor sa piarda. Am simtit ce inseamna durerea.

Poate de asta framantarile voastre mi se par infinit de minuscule. Poate de aia problemele voastre mi se par o briza de vant. Daca va ajut? Bineinteles ca da, desi voi nu m-ati fi ajutat niciodata asa cum am facut-o eu. Eu nu va cer ajutorul niciodata. V-ati intrebat vreodata de de? Cine ma ajuta pe mine? Pe cine ma sprijin eu? PE NIMENI. Doar in Dumnezeu am incredere, el ma ajuta sa ma sprijin singur. Atata timp cat o sa ma ajute Dumnezeu, atata timp o sa pot sa nu am nevoie de nimeni. Si mai e ceva...

Profitand de bunavointa si sufletul tau mare, de dispozitia si acceptul tau permanent de a ajuta, pentru a fi ajutat mai tarziu(dar niciodata de fapt) de catre ei, acesti prieteni insista in a te solicita. Ei sunt langa tine cand au nevoie de ceva. Ma mir de ce mai judec pitzipoancele ca sunt doar pe interes, cand de fapt peste tot e aceeasi poveste. Macar o pitipoanca iti da ceva la schimb pentru banii pe care ii bagi in fundul ei. Ei ce-ti dau? De cate ori ai avut nevoie de cineva, pentru ca si tie ti-a fost greu? Cine a fost langa tine? Cine te-a ridicat de jos? Cine ti-a tinut moralul sus, cu cine ai baut ca sa uiti de probleme? Cui i-a pasat de tine in momentele negre? Cui i-a pasat cu adevarat de tine cand ti-a murit sora in brate?



Mereu o sa ai prieteni care te dezamagesc. Nemeritat de multi. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fii la fel. Bazeaza-te pe tine, ajuta cat poti, vei fi ajutat la randul tau, dar nu de ei.... Dumnezeu e sus si ne ajuta pe toti dupa suflet. Unde pleaca unii o sa vina altii. Asta e garantat. Mi s-a intamplat de prea multe ori ca sa nu fie adevarat pentru toata lumea.

Bineinteles, nu toti sunt la fel. Sunt cativa care chiar iti sunt alaturi neconditionat. E greu sa-i gasesti, dar ei exista, poate unde nici nu te astepti...



In continuare va las pe ritmuri de hip-hop cu o piesa trimisa de un personaj real(ms alex), care se pricepe cat de cat la muzica, dupa spusele unora:


Update 1: si inca una de la mine, cel care nu se prea pricepe :


Update 2: Altele :




Niciun comentariu: