sâmbătă, ianuarie 31, 2009

A funny thing, dreptul la replica

M-a cautat lore. Cine nu stie despre ce e vorba, poate sa se edifice aici. Pentru ca e frumos sa acorzi unei persoane dreptul la replica o sa incerc sa reproduc cat mai exact discutia cu ea(de pe mess). Am fost vineri dupa masina la service, lasand messengerul on-line. Cand m-am intors acasa am gasit printre ferestrele cu mesaje si inimioare de la pitzipoance(glumesc) si una in care lore imi spunea ca a citit blogul si imi explica unele chestii. Mi-a spus ca ea m-a iubit si ca vrut doar sa fie fericita si iubita inapoi. Mi-a spus ca acum a gasit lucrul acesta si acum e fericita(nu cred ca era o aluzie la faptul ca cu mine nu a fost). Apoi mi-a explicat ca si eu aveam bmw cand am fost impreuna, deci nu m-a lasat pe mine pentru unul cu bmw(imi place ca e constanta totusi, de aici si urarea la cat mai multe). Apoi am ajuns acasa si am vazut ce-mi scrisese. Pe undeva avea dreptate, nu e corect sa judec o persoana dupa ultima impresie. Trebuie avute in vedere si clipele frumoase. Mi-am dat seama ca lore nu a inteles de ce eram eu ofticat si i-am scris inapoi(desi era offline) ca nu asta e motivul pt care nu mi-a convenit intalnirea dintre noi, si ca dupa atata timp de cand nu am mai vb si nu ne-am mai vazut(la telefon nu raspunde, pe mess nu e niciodata), as fi vrut mai mult de la ea decat un "ce faci" si apoi "pa" grabita. Totusi am trecut prin multe impreuna, soru-mea o placea foarte mult, parintii mei la fel, oricum ma asteptam la cu totul altceva. Mi-am cerut scuze ca a aparut pe o postare pe care toata lumea o poate vedea, si i-am explicat ca am spus doar ceea ce am vazut si cum m-am simtit. E prima persoana care a tinut foarte mult la mine si care acum pur si simplu nu ma mai cunoaste. E incredibil cum un om se poate suci la 180 de grade in cateva luni. Probabil am inteles eu gresit ceva. Apoi dupa cateva minute, imi raspunde(deci era online dar inviz.) si imi spune ca nu avea de ce sa se ascunda de prietenul ei. I-am spus ca nu era cazul sa se ascunda de nimeni si ca nu a inteles nimic. Apoi mi-a spus ca el s-a oferit sa o aduca la mine si ca nu putea sa-l refuze. Punct. Atat.
Daca am omis ceva, imi cer scuze.

Ma bucur sincer pentru ea ca e fericita. Dar eu nu uit niciodata persoanele care imi sunt alaturi. Usa mea va fi intotdeauna deschisa pt ea si pentru orice fosta prietena de-a mea.
Acum nu-mi ramane decat sa astept invitatia la nunta. Nu ar fi singura mea care s-a maritat dupa ce ne-am despartit. Totusi, nu stiu de ce, dar am o presimtire ca nu o sa primesc nici macar invitatia...

Am primit o piesa misto(ms mircea) care imi aduce aminte de despartirea de fata cu care am stat 5 ani. Incontestabil, pe toate fetele care i-au urmat le-am comparat cu ea. Si nu cred ca asta o sa inceteze.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa felul in care ai incheiat povestea, si mai ales dupa melodia pe care ai atasat-o, ai dat de inteles ca de fapt Ea(cea cu care ai stat 5 ani)a fost adevarata ta dragoste, si va ramane in continuare indiferent cu cine vei alege sa iti continui viata mai departe. E o umbra care te urmareste fara sa-ti dai seama si care, involuntar, se face simtita si de cea care ti-a fost/ iti este sau iti va fi iubita. Iti doresc sa-ti intalnesti acea persoana care sa se apropie cat mai mult de portretul primei tale iubiri!

BGD spunea...

@anonim: e adevarat ce spui tu, dar asta nu o sa dureze la infinit. cel putin acum nu mai e ca la inceput. numai daca nu ai iubit niciodata nu intelegi ceea ce am simtit in primele luni/primul an de cand ne-am despartit. oricum, spre linistea ta, tin sa te anunt ca acum nu mai e asa de evidenta situatia asta, si ca umbra aproape a disparut.