sâmbătă, ianuarie 24, 2009

A funny thing

E un lucru ciudat cand te intalnesti cu o fosta iubita, cu care ai impartit patul, casa, experiente placute si experiente neplacute, in sfarsit, care a avut un impact in viata ta.

Astazi m-am intalnit cu fosta mea iubita pentru a ii da ultimele lucruri ale ei pe care le-am gasit in casa. E un lucru ciudat cand te suna sa cobori ca e jos, cum o vezi ca se da jos dintr-un BMW din care se uita pe sub cozoroc un cocalar, cum te intreaba cum mai esti, ii raspunzi sec "bine" si apoi iti spune pa pa pa, te-am pupat..... Nu ma asteptam sa raman asa marcat de intalnirea asta mai ales ca eu sunt cel care i-a dat papucii.... Nu intelegeti gresit, nu din punct de vedere sentimental am ramas marcat. Am ramas marcat pentru ca gagica s-a miscat repede si s-a lipit de alt fraier in conditiile in care acum nu mai mult de 2 luni imi faceam griji ca fata nu o sa treaca niciodata peste despartire. Fratilor, chiar eram ingrijorat, imi rupea inima...

Eu care credeam ca ea ma trage inapoi :)) Pana la urma eu eram cel care o oprea pe ea din drumul spre glorie urmat de majoritatea femeilor.

La cat mai multe BMW-uri, lore !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiam ca ai asa talent la scris. Felicitari!
Postul asta e oricum foarte rautacios, esti dur si foarte critic.
Dar, cum zice si blogul...sunt doar "ganduri rele"!

BGD spunea...

In general sunt rautacios, dur si critic doar cu mine, dar azi am zis sa iau o pauza si sa-mi descarc nervii pe altcineva. Multumesc de aprecieri