A funny thing

Category: , , By BGD
E un lucru ciudat cand te intalnesti cu o fosta iubita, cu care ai impartit patul, casa, experiente placute si experiente neplacute, in sfarsit, care a avut un impact in viata ta.

Astazi m-am intalnit cu fosta mea iubita pentru a ii da ultimele lucruri ale ei pe care le-am gasit in casa. E un lucru ciudat cand te suna sa cobori ca e jos, cum o vezi ca se da jos dintr-un BMW din care se uita pe sub cozoroc un cocalar, cum te intreaba cum mai esti, ii raspunzi sec "bine" si apoi iti spune pa pa pa, te-am pupat..... Nu ma asteptam sa raman asa marcat de intalnirea asta mai ales ca eu sunt cel care i-a dat papucii.... Nu intelegeti gresit, nu din punct de vedere sentimental am ramas marcat. Am ramas marcat pentru ca gagica s-a miscat repede si s-a lipit de alt fraier in conditiile in care acum nu mai mult de 2 luni imi faceam griji ca fata nu o sa treaca niciodata peste despartire. Fratilor, chiar eram ingrijorat, imi rupea inima...

Eu care credeam ca ea ma trage inapoi :)) Pana la urma eu eram cel care o oprea pe ea din drumul spre glorie urmat de majoritatea femeilor.

La cat mai multe BMW-uri, lore !

2 comments so far.

  1. kinderel 25 ianuarie 2009, 00:30
    Nu stiam ca ai asa talent la scris. Felicitari!
    Postul asta e oricum foarte rautacios, esti dur si foarte critic.
    Dar, cum zice si blogul...sunt doar "ganduri rele"!
  2. Bogdan 26 ianuarie 2009, 13:15
    In general sunt rautacios, dur si critic doar cu mine, dar azi am zis sa iau o pauza si sa-mi descarc nervii pe altcineva. Multumesc de aprecieri

Something to say?