joi, mai 21, 2009

Designed to hate you

Q: Ce ne lipseste in tara noastra?
A: In afara de autostrazi?

Imi plac golanii pentru ca spun mereu ce le trece prin cap si pentru ca simt bine in compania lor. Imi plac golanii pentru ca spun lucrurilor pe nume si nu se acund in spatele cuvintelor pompoase, zambesc cand meriti, te injura cand meriti. Imi plac golanii pentru ca vorbesc urat, beau mult, se uita dupa bagaboante. Imi plac golanii pentru ca isi rezolva problemele rapid, prin cativa pumni in cap, fara tras sfori, zambete false, cuvinte de rahat.

Pentru ca vad ca tot mai des se foloseste termenul deontolog pentru a-i cataloga pe cei care folosesc cuvinte pompoase pentru descrie un kkt, pentru cei care lasa o impresie de om inteligent dar care nu stiu cat face radical din 4, am sa-l folosesc si eu in continuare.

Nu-mi plac deontologii pentru ca ei cred ca odata cu ei s-a format lumea. Ca s-au format din coasta lui Adam. Ei cred ca au fost acolo cand s-a descoperit America. Ei cred ca buca lor a fost folosita cand s-a descoperit penicilina. Au fost la Houston ca sa-l indrume pe Neil Armstrong sa puna piciorul pe Luna. Deontologii cunosc toate problemele din lume si au toate solutiile la aceste probleme. Deontologii stiu exact de ce ai tu nevoie, si stiu exact cum sa-ti satisfaca nevoile. Cand deontologii au descoperit focul au avut impresia ca ei l-au inventat. La fel cu roata. Deontologii vorbesc mult dar nu spun nimic. Au o strategie de adormire prin aburire la care toata lumea sa ramana masca si sa afirme ca acest om e un geniu, ce noroc avem ca exista printre noi, pulimea, ca sa ne lumineze si sa ne indrume pasii. De fapt saracul e mai pierdut in spatiu ca o oaie fara cap, nu stie ce vrea, unde vrea sa mearga, ce vrea sa faca.

Urasc ochelaristii. Adica nu am nimic cu cei care poarta ochelari pentru ca au probleme de vedere. Dar urasc ochelaristii care se folosesc de ochelari pentru a-si crea un aer de om inteligent. S-a creat falsa impresie ca un om cu ochelari de vedere e vreun intelectual. Nimic mai fals. E un simplu om cu probleme de sanatate. Ochelarii nu sunt masura inteligentei unei persoane. Dar atunci cand un ochelarist deschide gura toata pulimea il asculta crezand ca va scoate ceva inteligent pe ea. Urasc deontologii ochelaristi pentru ca pe langa faptul ca sunt deontologi, mai poarta si ochelari pentru a-si accentua si mai tare falsa superioritate.

Muie muncii.
BGD

Niciun comentariu: