marți, mai 19, 2009

Medical

A fost ziua mea acum ceva vreme, am implinit un sfert de secol de mediocritate. A nu se citi ignoranta. De obicei ignorantii care citesc pe aici ma catalogheaza drept un ignorant si un arogant. Sunt arogant pentru ca atunci cand ma uit in jurul meu vad numai idiotenie. Nu neg, si eu sunt idiot deseori, dar macar eu realizez asta si incerc sa ma corectez, am ma ambitionez sa-mi depasesc conditia. Dar pulimea se zbate in mocirla mediocritatii, nu realizeaza asta, si mai are si impresia ca e ok asa, sa fii ignorant.

Deci da, sunt mediocru. Si cum spuneam, sunt asa de un sfert de secol. Ceva nu fac bine. Trebuia sa-mi fac analizele. De fapt nici nu stiu daca mai e valabila faza cu analizele obligatorii, dar de curand a fost ziua mea si stiu ca anul trecut a trebuit sa-mi fac analizele in perioada asta. Mi-au trimis si invitatie acasa. Dar acum eu nu mai stau la casa mea, asa ca invitatia nu a gasit pe nimeni. De felul meu sunt ipohondru. Mereu cred ca am o boala, ceva. Eu cred ca o sa mor bolnav, zbatandu-ma in durere, la fel cum i s-a intamplat si Oanei. Fara sa gresesc cu nimic, ma va lovi soarta fix in cap. Si pe ignoranti ii va lasa in mocirla lor.

Am auzit la radio ca o sa fie analize dermatologice gratuite in toata tara. Initial credeam ca e pentru ca nespalatele sa nu umple bazinele de ciuperci si herpes. Dar apoi am aflat ca e pentru ca pitzipoancele cu botic care merg la solar sa nu faca doamne fereste boli grave de piele. Pai cine le pune frate sa bage soare ca nebunele? Exact ca si cu fumatorii. Nu sunt obligati sa-si faca rau. Dar pentru asta, statul roman plateste mii de medici dermatologi ca sa aiba grija de pielea saracelor pitzipoance. Oricum ele fac tratamente pentru piele.

Sistemul medical din Romania e corupt pana la maduva. O sa fie jale daca o sa ma imbolnavesc si o sa ajung pe mana actualilor studenti care o sa devina medici. Am incredere doar intr-o singura persoana care e la medicina, si care chiar stie. Dar cred ca nu o sa ramana sa profeseze aici, de obicei medicii buni nu rezista in mizeria de la noi si merg spre vest.

Au aparut tantarii si mustele. E cald si am alergie la bazaitul lor. Sunt la munca, ma reintorc la mediocritate.

Bye, natiune invizibila,
Al vostru, BGD

Niciun comentariu: