miercuri, mai 13, 2009

Scurta recapitulare

Motto: "Sunt bun. Adica stiu ca sunt, doar ca atunci cand altcineva imi spune asta, ma gadila mai tare ca un orgasm."

Deci.... Pitzipoance pe care le cunosti intamplator e subiectul de azi. Pentru mine pitzipoancele cunoscute intamplator se impart in doua categorii : cele pe care le cunosti personal si cele pe care nu le-ai intalnit niciodata. Personajele care apar mai jos au nume fictive fie pentru a le proteja identitatea, fie pentru ca nu mi-l mai amintesc pe cel real.

Pitzipoancele pe care le-am intalnit: Soarta a facut ca eu sa umblu destul de mult cu trenul, autocarul sau avionul. Am inceput chestia asta imediat dupa terminarea liceului, nevoit fiind sa ma intalnesc cu iubita.
De obicei persoanele pe care le cunosti in felul asta te atrag foarte mult, totul e spontan, nechibzuit, dar din pacate dispare la fel de repede, nefiind consistent.

Am cunoscut pe tren doua moldovence care se intorceau de dincolo, dar in lipsa de bani mergeau cu nasul de la arad la bucuresti, ca mai apoi sa mearga la ele la suceava. Erau bune, m-am bagat in seama, am ras, am glumit, ne-am pupat, etc ... noaptea in tren. Ne-am despartit, la revedere, nici nu le-as mai recunoaste acum. Acelasi lucru s-a intamplat cu o timisoreanca blonda, care a insistat ceva vreme pana cand s-a convins ca nu imi parasesc iubita pentru ea. Dar asta nu inseamna ca nu am profitat de disponibilitatea ei :). Acum cateva zile primesc un telefon. "Buna, sunt Simona. Ne cunoastem de pe avion...". Mi-am adus aminte, pe Simona o cunosc de cand am fost la Paris.

Pitzipoancele pe care nu le-am intalnit:
Ana e pitzipoanca cu care intamplator am ajuns sa vorbesc. Pe ea nu am intalnit-o niciodata. E blonda, e inteligenta, fitzoasa, tot ce vrei. Dar suntem prieteni, ma suna cand are probleme, o sun cand am probleme. Am incredere in ea, pentru ca ea nu poate sa-mi afecteze lumea. Nu face parte din ea, nu poate sa ii tulbure linistea.

O alta categorie ar putea fi pitzipoancele cunoscute pe mess, pe hi5, sentimente, vreau-sex, etc. Ele nu sunt conoscute intamplator pentru ca idiotenia mea m-a facut sa incerc sa descopar inteligenta acolo unde nu exista. Pe ele regreti ca le-ai cunoscut vreodata. Persoanele de genul asta sunt cele cu care te intalnesti de cateva ori, te combini si te desparti la interval de o saptamana. Cu unele exceptii. Cristina e exceptia, pe ea am cunoscut-o pe net dar am ajuns sa ma indragostesc de ea si a ajuns sa imi fie aproape cateva luni bune.

Nu am o postare mai inteligenta acum cand am revenit in tara mica in care traiul imi ocupa tot timpul. Doar cand stau aici in mizeria asta sunt revoltat si dejectez pe net.

Niciun comentariu: