luni, mai 04, 2009

Reclame

Motto: “Cel care-l face pe şef să râdă e tipul care face treaba să meargă”

Revelatie :

Eram insurat cu o grasuta pitica, blonda si cu tatze mari. Era roshie la fata, radea in continuu ca o proasta, alapta pe fiu-miu cu o satisfactie perversa, manca mult si dupa ce mergea sa infunde WC-ul , baia era in carantina o jumatate de zi. Avea par pe spate si pe burta.

Evident toate lucrurile astea le stiam doar eu dupa anii lungi in care am observat degradarea evidenta fata de momentul cand am luat-o. Asta nu ar fi fost o dezamagire prea mare pentru ca nici eu nu mai eram suplu, aveam o cheliutza evidenta si o burta intretinuta de multa bere si gratare.

Fiind insurat si avand o anumita varsta cand toti prietenii mei erau la fel de insurati ca si mine, vacantele le petreceam cu alte cupluri, iesirile in oras la fel. Fetele stateau si isi impartaseau experienta in crescut copii, baietii trageau o bere, se uitau la tv la femei cu minim 10 ani mai tinere, si oftau dupa tineretea si libertatea pierdute. Totul era molcom si monton, viata mea avea obiective si metode de ajunge acolo, nimic deosebit nu tulbura linistea mea de cuplu.

Numai ca de la o vreme, nevasta mea...sa-i zicem Getutza, a inceput sa-si schimbe obiceiurile. Din semi-resemnata femeie de varsta a 2-a, a inceput sa se metamorfozeze. A inceput sa aiba mare o grija mai mare de ea, sa mearga la saloane, sa isi defriseze mainile regulat, sa se machieze, sa-si rujeze botul, sa umble mereu invaluita in parfumuri scumpe. Getutza era de nerecunoscut. Isi epila chiar si lana dintre picioare, la fel ca in tineretile ei de pitipoanca.
Pe mine schimbarea asta nu putea decat sa ma bucure, la fel cum il bucura si pe Costel, prietenul meu cel mai bun, cu are mergeam mereu in vacante , care era mereu la noi in casa, care stia toate problemele noastre, care facea parte practic din familia noastra. Costel mereu era acolo langa nevasta-mea ca sa o impace cu mine cand veneam tarziu acasa sau cand ne certam. Costel era tipul care facea relatia sa mearga, dupa ce Costel o consilia pe Getutza, lucrurile intrau pe fagasul normal.

Cum spuneam, brusca schimbare a Getutzei ma bucura pentru ca puteam linistit sa ma falesc cu ea, iar pe Costel il bucura pentru ca de 2 ori pe saptamana i-o tragea in timp ce eu eram la munca. Asta da consiliere matrimoniala.

Iar pentru ca Costel o facea mereu sa zambeasca pe Getutza, dupa ce ne certam, el era tipul care facea ca relatia sa mearga. Iar pentru asta, eu mereu il cinsteam cu un Golden Brau, in amintirea spotului TV de acum.

Niciun comentariu: