duminică, mai 24, 2009

Pamflet



Dupa modelul "EBA ia atitudine", am lansat azi, 24 Mai 2009, programul "BGD ia atitudine". O sa rămâneți în urma haterilor. Fuckerilor. Fraierilor. Pateu de ficat ce sunteti. Bucati de grasime cu ochi de broscoi si minte de furnica. S-a terminat șmecheria.

In ce consta acest program ?
E simplu. Eu, BGD, ma voi implica în viata publica, mondena, voi pupa copii în fata camerelor TV. Voi avea un limbaj academic, dar nu voi spune nimic. O sa ma vedeți mai des decât pe Becali, o sa aveți coșmaruri cu bloguri, Gusti, gânduri negre, oi verzi și porci albaștri. Atât de tare va voi bântui lumile.

Voi ieși în Twice, Office, Bamboo cu câte 3 pitzipoance pe seara, doar pentru ca pot. Voi apărea în fata națiunii cerându-i ca sa semneze pentru candidatura mea la europarlamentare. Voi aminti tuturor ca limba romana este cea mai permisiva limba, surfand pe valuri de agramaticalitati. Voi schia printre jaloanele limbii romane cu ochii vineți de oboseala, nu de la vreo gagica geloasa.

AA..și bineînțeles voi face modeling. Voi poza in costum de baie, calare pe armăsari negri in erectie. Voi conduce mașini mai scumpe decât câștig în zece ani, asa ca sa va mirați voi fraierii de unde am eu bani. O sa dețin apartamente, o sa am sprijinul autorităților, pentru simplul motiv ca ma cheamă BGD și sunt fiul lui BGD senior.

Muhahaha, s-a terminat șmecheria.
Noapte buna, București.

Niciun comentariu: