duminică, august 23, 2009

Back

Sunt dependent. Dependentii nu stiu ca depind de un anumit lucru pana cand nu simt lipsa acelui lucru. Eu sunt dependent de mai multe chestii. In vacanta asta mi-am dat seama ca depind de net. Am stat fara net o saptamana. Simteam ca mor, plictiseala era amplificata cu 10 cand stateam singur si ma uitam la filme. Cand eram mai mic eram dependent de TV. Acum TV-ul nici nu mai exista pentru mine, e pur si simplu un obiect de mobilier in casa. Internetul i-a inlocuit utilitatea.

La televizor imi plac reclamele si meciurile. Atat. Dar unele reclame sunt foarte proaste. Nu exista nici o legatura intre produs si reclama. Sau sunt unele total diferite de realitate. De exemplu in noua reclama de la nush` ce pliculetze Jacobs, o gasca de baieti sta plictisita la un chef cu lumina aprinsa, si unul mai gay asa vine sa ii invite la dans. Pt ca ei sunt prea obositi, poponarul le da niste pliculetze cu cafea magica Jacobs si imediat ceilalti hipsteri se apuca de facut coffee party si apoi danseaza ca apucatii. Imi vin in minte patru motive pentru care reclama n-are nici o legatura cu produsul sau cu realitatea.

In primul rand cand faci reclama unui produs, trebuie sa te adresezi unui public-tinta. Din reclama respectiva reiese ca publicul tinta sunt hipsterii gay, care merg la chefuri cu lumina aprinsa si danseaza. Din acest motiv, cei care ar fi dorit sa incerce cafeaua respectiva, dupa ce vad reclama se asociaza mental cu hipsterii gay si drept urmare nu o mai cumpara.

In al doilea rand, cate chefuri ati vazut voi cu lumina aprinsa ? Eu am fost la chefuri unde lumea statea pe intuneric, ca sa te poti pipai in voie, ca sa socializezi pe la colturi cu pitzipoance, etc. Apoi, la ce chef ati vazut baietii sa stea pe canapele, fara bere, fara chef? Bai, oricat de naspa ar fi pizdele de la un chef, macar e bautura, nu? Asa ca daca nu pica nimic, plm macar ne imbatam si tot e misto cheful.

In al treilea rand, cati baieti ati vazut sa mearga la un chef ca sa danseze ? Cand vine vb de chef, baietii pun 2 intrebari simple :
1)sunt multe pizde ?
2)e multa bautura ?
Daca o sa vina vreun gay la mine sa ma intrebe daca dansez, o sa ii lansez un raspuns direct in muie.

In al patrulea rand, cine naiba sta la chef sa bea cafea ? Poate dimineata ca sa imi revin incat sa ma duca picioarele pana acasa. Sau poate daca ai o diaree severa. Eu unu n-am baut niciodata cafea la chefuri. Plm, poate chefurile de hipsteri sunt altfel, poate la palariosii astia se bea cafea in loc de vodca.

S-a terminat concediul, m-am intors, muie muncii, plm.

Niciun comentariu: