marți, februarie 10, 2009

La nemtzi

Mda, am schimbat si hotelul, acum e mai bine, am net:D
Singurul lucru care il regret la vechiul hotel e camera, acolo unde aveam pat dublu si plasma. Aveam dush climatronic(ca bmw-ul meu 'UPDATE: pe care-l conduc singur'), adica din ala de ii reglai temperatura si apoi volumul de apa. M-am chinuit vreo 5 minute sa inteleg cum functioneaza, ca eu la mine la tara nu am din astea, eu ma spal la galeata. Hotelul asta unde stau aici e pe o strada plina de afro-germani, sunt numai magazine afro ( Afro Shops). Nu stiu ce e in ele ca n-am intrat, nici nu sunt curios.

Ma distreaza "zee germans" care incep sa vorbeasca cu mine si nu stiu ca nu sunt de-al lor(desi nu sunt nici pe departe blond). Ma uit cu moaca mea de bou si le zic "english, please". Atunci isi dau seama de ce am moaca de bou - sunt englez :))

Nu stiu de ce dar mi se pare ca femeile de aici sunt mai bune ca ale noastre. Fie ca sunt blonde, 1.80, ochi albastri, fatza de papusha, fie ca sunt asiatice care mesteca guma si se ling pe buze, fie ca sunt mulatre cu curul mare si bot cu ventuza. Parca e altceva sa ma uit la niste pitipoance care nu au aere de vedeta ca toate leshinatele de la noi. Astea te fileaza la greu, sunt altfel de femei, n-au bashini si nu cauta sa gaseasca un sponsor ca sa le fie bine. Azi am vazut una superba care mergea cu tramvaiul. O blonda, arata prea bine, nu era intzolita de club, ca aici ninge la greu, dar era prea frumoasa. In romania, una ca ea n-ar fi mers in viata ei cu tramvaiul, si-ar fi plimbat fundul in mertzan si ar fi stat capra la gutza. Imi place ca sunt nonconformiste, au piercinguri peste tot, prin toate buzele, prin toate limbile din toate zonele.

Alta lume vere.

Va las sa va clatiti ochii cu niste exemple de blondoace nemtzoaice


Niciun comentariu: