vineri, februarie 27, 2009

Vinerea faciala

Bai, sa-ti tragi palme peste bot cu lopata iar e vineri. Adica totul acum se apropie de sfarsit, saptamana de chin, saptamanile de fapt. Mecca noastra a ajuns ziua de vineri. Inca din popor, in basmele gurale, Sfanta Vineri era la loc de cinste, era femeia-baba-destin care stia totul si transforma micii printi de la palat care jucau barbut si mancau mere de aur pana le cocleau dintii, in cautatori de cosanzene, incalecatzi pe cai batrani care sug jar ca pe dropsuri. Apoi iar imi sare in cap ideea ca si pe animalul de companie(sau sclav/obiect sexual) al lui R. Crusoe il chema dictai Friday(ca doar nu credeati ca 2 barbati pe o insula pustie sunt “doar prieteni”). La nemti, odata cu criza, vinerea a devenit zi libera. In sfarsit...

Ma duc luni la servici si ma gandesc ca obiectivul meu saptamana asta e ziua de vineri. Zi scurta, atmosfera de vacanta, cateva mormaileli la telefon in englisch, 2 cafele negre fara zahar(ca-s eu destul de dulce si nu vreau sa dau in diabet), pozitie confortabila de somn in scaun, 5 exchange-uri de mail, surf pe net a-la hawaii, doua ore de munca efectiv si pac-pac, gata. Merg acasa, am o gramada de timp liber sa ma dedic odihnei spirituale(pe naiba, ca sambata si duminica obosesc de parca as trage la sapa).

Sunt din ce in ce mai captivat de net. Nu…mai bine capturat, pentru ca nu ma captiveaza nimic, doar ma captureaza. Stau si ma dau pe net, vorbesc cu pitzi, citesc sportul, verific mailuri, ma uit la pitzi goale pozand, iar vb pe mess cu pitzi, mai citesc sportul, citesc mailuri, citesc blogul sa vad pe cine mai deranjez la muzicutza, etc., round and round pana ma apuca noaptea si realizez ca am spart timpul facand nimic.

Apropo de blog, nu crek sunt blogger adevarat, sunt mai mult o miniatura de cocalar care se plictiseste si baga articole ca sa-i plictiseasca si pe aia 10 oameni care il(ma) citesc. Nu am o misiune cu chestia asta, nu am mecca-vineri spre care sa ma indrept. Doar scriu ce-mi trece prin damblagel si cred ca nu o fac bine deloc, pentru ca sunt altii mai damblagei decat mine care scriu de 100 de ori mai interesant.

Imi place sa gasesc la femei toate prostiile inutile pe care le fac doar pentru imperechere. Ca de exemplu, tratamentele faciale. Daca pitzi vrea un facial, poate sa vina la mine pentru tratamen. Am o gama variata de produse, in functie de cat de grava e situatia, de ce am mancat/baut cu o seara inainte sau de cat timp a trecut de la ultimul facial pe care l-am aplicat. Tratamentele faciale nu constau doar in solutii anti-riduri, anti-cearcane, anti-mustata de muschetar, anti-pori, etc. De exemplu, am o metoda de tratament care elimina ridurile, cearcanele si porii, umfla buzele mai tare ca botox, modifica nasul cu precizie chirugicala, umezeste si curata ochii de impuritati prin lacrimare abundenta,si multe alte avantaje pe care nu le mai insirui. Metoda se bazeaza pe o tehnica din populara arhi-cunoscuta dar mai rar aplicata in zilele noastre si are la baza spargerea muii cu un obiect condondent, de cele mai multe ori, cu propriul pumn(pentru ca e la “indemana” daca intelegeti ideea de pumn - mana -> in-de-mana ....wtf explic ca la idioti, de obicei cei care ma citesc sunt oameni culti).

Gata ca am luat-o pe aratura, nu sunt violent, iubesc animalele, dar e vineri si caut o metoda de descretire a fruntii si desfundare prin ras a gurii cititorilor mei(pentru pitipoance mai am si alta metoda de desfundare a gurii, dar nu implica prea mult ras) . Hai ca-s misogin din nou :))

Vineri....yupiii, mi-am atins telul saptamana asta

Niciun comentariu: