miercuri, februarie 25, 2009

Welcome to my sick world

Tot ceea ce scriu face parte din viata mea, nu mi-e usor sa ma expun asa, dar o fac pentru ca nu mai pot sa tac. Daca as fi fericit nu as vrea sa imi impart fericirea cu nimeni. Dar sunt nefericit si indurerat si vreau sa impart nefericirea si durerea mea cu toti pentru a ma elibera de povara de a o duce singur. Urasc toate lucrurile/oamenii care mi-au facut rau si de aceea le arat exact asa cum sunt, fara masca, pe fata, fara inflorituri. Nu scriu pentru gadilarea intelectuala a unor luminatzi, nu vreau sa par amuzant, interesant si deasupra tuturor pentru deliciul pitipoancelor. Sunt arogant si am de ce. Sunt impotriva lumii si am de ce. Sunt asa cum sunt si am de ce. Daca as fi avut de ales, as fi ales sa fiu altfel.



Love is blindness


Over a Cup of coffee

Niciun comentariu: