luni, iunie 22, 2009

Freaky

Am vise ciudate, ziua, in timp ce ma uit pe pereti. De exemplu, azi ma uitam la un perete inclinat si am visat ca imi faceam dus, eram in baie. Nu stiu ce fel de dush faceam ca curgea apa parca din tavan. Si eram ca un sauna, asa era de cald si abur. Fiind aburi in jur, oglinda era aburita asa ca am dat cu palma pe ea sa ma pot vedea. Cand am vrut sa intru in cada, m-am lovit la picior si a inceput sa-mi curga sange. Apa s-a facut rosie. M-am speriat, am iesit repede din apa, si am vrut sa imi pun ceva la picior sa opresc sangerarea, asa ca am cautat in dulapul cu minuni din baie dupa un plasture. Din gresala, am dat cu mana peste niste lame ruginite, de pe vremea cand ma barbieream ca inaintasii mei. Mi-am sectionat vena si balta de sange s-a facut si mai mare. Am iesit din baie direct afara, si ploua, cam asa cum ploua acum in timisoara. Porumbei plouati se adaposteau sub un acoperis, frunzle verzi isi scuturau apa in capul meu. Ma simteam ca un mic bacovia in timp ce sangeram ca un vitel.

Cred ca trebuie sa ma spal putin pe fata, brb.

Niciun comentariu: