sâmbătă, iunie 06, 2009

Prin iarba

Deoarece a venit vara, și au reînceput muncile câmpului, am avut din ce în ce mai rar ocazia sa-mi exprim frustrările, fiind ocupat cu jobul meu part-time de țăran. Printre sudoare, gândaci, ierburi și porumb, sapa mi s-a părut de fier, munca mi s-a părut amara, dar din fericire am îndulcit-o cu țuică zilnic. De fapt cred ca asta e singurul lucru care face meseria meseria mea atât de frumoasa. E printre puținele în care alcoolul nu e interzis. Când muncești mult, o doza de nepăsare în plus e de aur pentru a înăbuși frustrările.

Revenind la lucruri mai serioase, am observat ca din ce în ce mai mult, la pisoarele din străinătate exista o mica oglinda care îți vezi în toata splendoarea minunăția dintre picioare. De fapt, eu am fost speriat la început de dimensiuni, ceea ce m-a făcut sa trag concluzia ca oglinjoara respectiva e una cu amplificare. E aiurea sa mergi ca omul pentru nevoile fiziologice și sa te trezești spunând deja celebra "oglinda oglinjoara, cine e cea mai mare din țară?". De fapt chestia asta nu e asa de ciudata când de exemplu ești în bar, ai pus ochii pe o gagica, și pentru a-ți face și mai mult curaj, mergi la pisoar și rostești incantația. Apoi te întorci sigur pe tine, ca un adevărat ce te afli. Ca un bărbat, ca un țăran la sapa după câteva guri de țuică.

Sunt un misogin. Nu știu de ce, dar mi-e greu sa vad o lume condusa de femei. Adică, aproape de fiecare data când întrebi o femeie despre ambițiile ei, o sa auzi ceva gen: vreau sa am banii mei, sa fiu independenta, sa am o cariera de succes. Si vreau sa am doi copii, sa ma iubească socri, etc. Pentru o femeie, de aproape fiecare data e mai important sa aibă un partener decât orice altceva. Găsirea unei putze e ambiția numărul 1 pentru orice purtătoare de sâni. Bineînțeles ca alegerea e a lor, pentru ca au puterea sa aleagă ce putza poate sa o scoată în oraș, sa o bage în pat, etc. Sunt misogin, pentru ca femeile nu gândesc complex, nu au o viziune generala asupra vieții, asupra lucrurilor, asupra trecutului, viitorului, politicii, energiei, etc, etc, etc. Ele merg pe principiul: sunt femeie, e important sa ma distrez, sa ma destrăbălez, sa saliveze gushterii după mine, îmi găsesc unul cu bani și gata. Ce-mi pasa mie de încălzirea globala, de exemplu? Mie îmi place căldura, sa îmi pot arata corpul.

Ma întorc la sapa, cel puțin ea nu ma trădează, nu ma minte.
Si pentru ca sunt un băiat de zăhărel, va las sa va delectați cu o piesa pe măsură. Enjoy !

Niciun comentariu: