luni, septembrie 28, 2009

380hiwkpjaodjoap

Aseara pluteam. Punctul meu de gravitatie disparuse de pe la ora 4, si nu gaseam nici un fir de par de care sa ma pot agata, nici o urma de speranta. Aseara cuvintele zburau pe langa mine. Aveam capul sub apa si toate vocile pareau undeva departe. Reactiile mele erau desprinse din filmele slow-motion. Parca mi-ai luat o tigara, nu mai stiu. Nu eram acolo. Priveam in gol. Cadeam in gol.

Aseara nu stiu cum eram imbracat. Nu stiu cum imi statea parul, cum aveam camasa. Aseara nu stiu cu cine m-am intalnit. In jurul meu nu era lume. Nu era nimeni. Eram doar noi. Aseara e un vis albicios. Aseara e intuneric si ceata albicioasa. Tot ce am facut si am zis a fost din inertie. Picioarele au gasit drumul spre casa din inertie.

Aseara nu am mai fost calaul. Rugaciunile celor pe care i-am executat au fost ascultate. Am fost victima. Aseara m-am operat pe viu. M-am intins pe spate pe masa de operatie si bisturiul rece mi-a strapuns pieptul. Fara acceptul meu. Fara anestezic. Fara sa stie nimeni. Doar eu stiu. Aseara am cazut in gol de la etajul 100. Jos nu erau perne sa ma prinda, maini care sa ma ridice. Nu erau urechi sa ma asculte sau voci care sa ma incurajeze. Jos era doar asfaltul rece.

Aseara n-am dormit. E ora 6.41 si nu stiu ce s-a intamplat pana acum. Am fost amnezic. Sunt in pat. Nu mai tin minte cand si ce am mancat ultima data. Am buzele uscate, mi-e sete. Lumea isi duce viata linistita in jurul meu.Pentru mine timpul s-a oprit in loc. Eu nu mai sunt aici, eu plutesc pe un vis albicios si rece.

Am indraznit sa cred ca as putea fi fericit. Dar eu sunt blestemat, iar fericirea e un vis interzis pentru mine.

Cuvintele tale imi rasuna in capul meu de sub apa. Ce scriu nu are noima. Aseara a fost ultima zi din viata mea. Nu va ingrijorati. "Jusqu`ici tout va bien..."

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce post de emo, mai ales finalul...

BGD spunea...

bai...cam ai dreptate :)) plm, iarta-ma