vineri, septembrie 11, 2009

Turkish airlines

Asta e perioada mea The Fray. Versurile aici.


Nici nu știu cum sa încep. Pai când e vorba de schimbare toți suntem experți, toți o vrem, ne-o asumam, dar oare câți reușim sa o ducem la capăt ? Cum poate sa fie schimbarea ușoară când schimbarea presupune renunțarea la tot și adaptarea la o noua situație ?

Femeile simt nevoia de schimbare când trec printr-o depresie gen o despărțire dureroasa. Își schimba parul, garderoba, orice. Schimbarea din exterior se transpune apoi în interior. Cand vine vorba de schimbare, e o strategie buna, trebuie sa recunosc

Știi cum îmi dau eu seama ca nu mi-e bine? Ca sunt plictisit, ca sunt depresiv? Atunci când pun Winampul pe random si sar din piesa în piesa fără sa găsesc ceva sa-mi placa. Pur și simplu nu îmi mai place nici o piesa. Insa azi simt ca as putea asculta orice.

Asta nu e o perioada fericita din viata mea... din contra. E o perioada foarte trista pentru ca sunt aproape de a pierde din nou în jocul asta al vieții, jocul meu favorit dealtfel. Dar ce farmec ar mai avea dacă as câștiga în continuu ?

Dar totuși găsesc puterea sa ridic capul și sa vad răsăritul? "...Răsar, mă înalt, cobor și apoi dispar, și-apusul meu e totuşi răsărit..." sta scris pe piatra de mormânt a surorii mele. Si știi ceva? Ea găsea în fiecare zi puterea sa zâmbească.

Dupa o săptămână grea, am luat o decizie pe care sper sa pot sa o duc la capăt. Am auzit o faza tare aseară. Doi pușcăriași își împărțeau celula. Si pe geamul celulei, unul dintre ei vedea doar curtea îngrădită și noroiul din ea. Celalalt în schimb privea cerul și vedea libertatea. Doi oameni puși în aceeași situație pot sa vadă lucrurile complet diferit. Mie înainte îmi ajungea orice motiv sa ma uit în noroi. Acum vreau o jumătate de motiv ca sa pot sa ma uit spre cer.

Savoir vivre
se educa.

M-am amuzat azi. M-a sunat o prietena azi sa îmi ceara un sfat și m-am amuzat. Se pare ca la întoarcerea din Cairo, Taromul a anulat zborul de pe 27 și ea trebuie sa se întoarcă cu Turkish prin Turcia. Care ar fi problema ? Pai problema e ca turkish e recunoscuta pentru faptul ca avioanele lor cam pica. Si prietena asta a mea era speriata ca a visat acum câteva zile ca se prăbușește cu avionul. "sa-mi bag pula, sa-mi bag pula", numai asa bolborosea în timp ce îmi citea statisticile mai mult decât îngrijorătoare ale turkish pe wikipedia. Iar eu eram pe jos de râs :)) și ea "taci bai putza, ca e serios, nu vreau sa mor asa tânără, acum când sunt pe val". La cum o știu de precauta(se gândește la toate prostiile mult mai mult decât mine), probabil va schimba compania. Le va telefona foarte liniștită, va cere banii înapoi și va merge cu lufthansa prin amsterdam, chiar dacă e mai scump. No, eu unul i-am zis ca în locul ei mi-as baga picioarele și as merge cu turkish. Îmi accept soarta, pentru ca mi-am dat seama ca nu o pot fenta.

Niciun comentariu: