miercuri, septembrie 16, 2009

I hate this part right here

Oare ce cheste misto se intampla saptamana viitoare ? BGD pleaca in concediu. O sa fac poze, dar sunt egoist si le tin pentru mine.

Mi-e lene sa scriu asa ca postez chestii mai vechi care le am. Asta nu e chiar foarte veche, are cateva zile, dar nu i-am dat drumu`, inca nu e terminata. Cel putin nu din punctul meu de vedere.

Ma gandeam zilele astea ca oamenii sunt prosti. Si ignoranti. Pulimea e acolo mica si ignoranta, si evident fiecaruia ii pasa strict de problemele lui. "Ceea ce nu stii nu te poate rani". Sa va traduc eu, interpretarea BGD:

"nu stii" = esti prost.

"nu te raneste" = esti fericit.

Adica esti prost = esti fericit. Stiti cum m-am schimbat eu? Cum reusesc eu sa schimb macazul si nu mai scriu chestii aiurea despre ceilalti, sa am o atitudine pozitiva vizavi de tot cacatul care ma inconjoara ? E simplu. Ma amestec in pulime. dMa doare in os de toti, acum chiar sunt pe curul meu. Nu sa stiu = nu sunt ranit. Nu sunt ranit = ma simt bine. Ma simt bine = traiesc bine. Traiesc bine = viata implinita. Cu cat iti doresti sa afli mai mult, cu atat o sa fi si mai dezamagit de descoperire. Asa ca trebuie sa ma protejez de ceea ce-mi doresc.


Placebo -protege moi

Americanii o duc foarte bine si nu stiu unde se afla Europa pe harta. Nu ii intereseaza. Pot sa traiasca la fel de bine si fara sa stie.


Sa fi renuntat eu, sa fi pierdut razboiul asta cu ignoranta ? Ha ! E doar o batalie, deocamdata ma dau la fund pentru ca armura mi-a cedat si ma simtit amenintat. Asa ca o sa stau putin in ignoranta pana imi revin. Nu am renuntat la nimic in viata mea, nu o sa incep sa o fac acum. Instinctul de invingator ma impinge de la spate.

De ce sunt eu FOC ? De ce nu sunt apa? De ce nu sunt aer? De ce nu sunt pamant ?


How we became fire

Pentru ca ma uitam la Captain Planet si vroiam sa am inelul care arunca foc. Pentru ca din X-Men imi place ala cu ochelari care arunca foc.

Pentru ca imi plac schimbarile si provocarile. Pentru ca vreau sa fiu mereu primul, cel mai bun. Pentru ca sunt atras de aventura si risc. Pentru ca iau decizii rapid. Pentru ca imi place starea de presiune. Pentru ca eu mereu am dreptate si nu suport sa fiu contrazis. Pentru ca nu imi plac jumatatile de masura. Pentru ca nu fac compromisuri. Pentru ca nu imi place sa pierd. Pentru ca nu suport sa fiu singur.

Niciun comentariu: