marți, septembrie 29, 2009

Silver & Gold (blowjob pe plaja)

Dar vai ... Ce bronzat sunt !

Draga pulime, maestrul vostru shaolin BGD s-a intors fericit, si-a luat papucii si trece prin depresie, dar hei... Macar ramane amintirea, nu ? Azi o sa abordam amintirea numita Grecia.

Bai a fost tare marfa in Grecia. Pe de o parte pentru ca am scapat de grijile cotidiene de acasa si pe de alta parte ca am facut o gramada de chestii noi. Nu obsedatilor, nu sunt vreun poponaut ciudat care se arde la bostan. Totul e diferit acolo. Casele n-au garduri, oamenii n-au stress. Ospatarii te primesc zambitori, iti dau desert din partea casei. Preferatii mei au fost cei de la un restaurant pe malul marii, unde s-a si facut un reportaj comparativ despre serviciile din Grecia, Turcia, Bulgaria si Romania. Pe ospatar il chema Inri. Numele lui vine de la inscriptia de pe cruci.

Mai nou mintea mea ondulata a inceput sa percuteze domenii inca neexplorate cum ar fi PR-ul. Bai da cum toti pulifricii pot sa faca PR si stand-up comedy ? Ce, eu nu ma pricep ? N-am si eu tot doua oo? In Grecia pe sezlong pe langa spectacolul sexy oferit de un negru cu o pitzipoanca in apa, am inceput sa ma gandesc aiurea asea...la chestii elementare. Si atunci mi-a venit o idee geniala, asa cum sunt toate ideile mele, bineinteles. Cum ar fi daca firmele ar incepe sa faca cu totul si cu totul alte produse decat cele pe care le fac acum. Am si cateva propuneri, of course.

- prezervative Nike "Just do it"

- sireturi Nokia "Connecting people"

- vibratoare LG "Life's good"

- portofele Bergenbier "Prietenii stiu de ce"

- clismatoare Dero cu Lenvantica si Iasomie "Spalatul a evoluat"

- perne de poponetz Stalinskaya "Pentru cei puternici"

In Grecia femei nexam. Nu e plin de pitzipoance topless ca la Mamaia. In cluburi era gol, fiind extrasezon, dar am inteles ca in iulie si august, daca nu te grabesti risti sa ramai pe afara pentru ca se umplu toate. Am fost la un blowjob(cocktail) intr-un cocktail bar. Pe plaja. Tin sa imi exprim respectul pentru irlandezele care se spargeau pe Geo da Silva "I'll do it like a truck". Ah, si pt sarboaicele care mi-au vazut cucul accidental pe plaja: daca v-am cauzat leziuni ale corneei, tin sa imi cer scuze pe aceasta cale, a fost doar un accident. Vina e a voastra ca v-ati holbat ca vitele.

Mancarea e buna, multa si scumpa. Dar macar o mananci cu zambetul pe buze ca ti-e servita proaspata de un ospatar grec care iti zice "Pofta buna" pe romaneste. Am facut sarituri de pe vapor intr-un golf unde se vedea fundul marii la 10m. M-am intepat intr-un arici de mare. Era singurul arici de mare de pe toate stancile. Era SINGURUL. Si eu am pus mana fix in el. Sunt special, ce plm. M-am dat cu carturile si m-am crezut schumacher, am fost campion absolut, terminand cu 2 tururi de pista inaintea celorlalti. M-am plimbat cu caiacul pe mare pana cand nu ne-am mai vazut la orizont. In Belgrad era plin de tineri la 4 dimineata. Sarbii astia stiu sa se distreze. As putea trai in Belgrad.

Am fost notorii in Polichrono. "There are ONE HUNDRED people in this hotel trying to sleep. Get out or I'll call the police". Si am iesit afara. Si am facut baie in egee noaptea. In chiloti. Eram praf. Tequilla si whisky-ul m-au facut de data asta. Pe plaja faceam furori, volei, fotbal, foarfeca in aer, jocuri in apa cat n-au vazut grecii. Pai ei credeau ca pot sa potoleasca cheful de distractie al romanilor ?

Cum imi mai amintesc, cum mai bag. Inca ma cred in Grecia asa ca DNFD.

Niciun comentariu: