marți, septembrie 15, 2009

Sweet dream or beautiful nightmare ?

Se intampla lucruri ciudate cu mine. De exemplu, am visat ca sunt beat. Nu mi-e noua senzatia, am mai fost eu beat si m-am pus la somn cand toata camera se invartea in sens invers trigonometric, luminitele de la laptop erau ca artificiile de revelion, muzica inca imi bubuia in urechi si eu incercam sa-mi mentin echilibrul intins pe pat. Cat de tare, nu?

In schimb, aseara nu am fost beat. Nici macar nu am baut nimic. Dar pe la jumatea somnului meu de bebe, am inceput sa visez ca sunt praf. Ma invarteam prin pat, eram ametit, chiar aveam si starea aia de greata de la alcool. Eram atat de praf in vis incat ma si gandeam ca azi nu mai ajung la lucru, si cum de am putut sa beau atata in timpul saptamanii. Am visat chiar si pitici, asa cum visez eu mereu cand sunt beat. Eram euforic, pluteam in alcool, imi iesea alcool prin toti porii. Eram la marginea comei. Apoi din nou, fara avertisment, am revenit la un vis linistitor, gen sugaci la san (nu de la mama), lucru care m-a transportat iar in starea aia de relaxare si somn linistit. Abia de dimineata cand m-am trezit bombanind diftongi si toate asternuturile erau ravasite, mi-am dat eu seama prin ce alcoolizare am trecut aseara.

Se intampla lucruri ciudate, va spun eu...

2 comentarii:

Oana spunea...

Bun venit in lumea mea! Zilnic visez chestii ciudate, care-mi framanta mintea pe timpu noptii, ma chinui si ca si cum nu ar fi fost destul acest lucru mai si vb prin somn, mult si prost, uneori tind sa tip si sa-mi trezesc toata familia. Cel mai tare vis a fost acela in care ca joaca niste pusti cs iar eu ma rasteam la ei sa dea boxele mai incet pt. ca ma doare capu, si ghici ce ? dimineata m-am trezit cu o durere de cap de toata frumusetea !

BGD spunea...

Cel mai tare nu e asta. Cel mai tare e sa visezi ca ești pe câmp și te pisi, și sa te trezești dimineața în balta. Mie mi se întâmpla asta când eram mic și prost :)