miercuri, septembrie 30, 2009

Cliseele toamnei

Pe versurile piesei "Designed to fuck you, designed to fuck you, all the time".


Nu-mi plac cei care duc o viata monotona, care nu stiu de ce se trezesc dimineata. Cei care nu cred in nimic si nu isi doresc nimic. Cei care zic "eu nu o sa ajung niciodata acolo, eu nu o sa fac niciodata asta". Ceea ce scriu nu e pentru ei. E pentru cei care la fel ca mine vor totul sau nimic. Care prefera sa moara daca nu pot zbura. Pentru cei pe care poti sa-i pui la pamant de 100 de ori si de 100 de ori se vor ridica si mai decisi. Cei incapatanati si ambitiosi.

Viata mea e agitata si daca vrei sa-mi urmezi calea trebuie sa fii pregatit sa te arzi. Ca sa stai langa mine trebuie sa fii pregatit sa te arzi, pentru ca eu ard. Daca te simti jos, uita-te la mine si fa-ti curaj. Inspira-te din puterea mea, strange din dinti si mergi pe drumul tau. Talismanul meu esti tu Oana. La fel ca tine, niciodata nu renunt, niciodata nu incetez sa cred in sansa mea, indiferent de ce-mi spune toata lumea. Voi reusi, pentru ca vreau asta. Peste vreo 10 ani cand o sa ma vedeti la volanul unui Porsche, o sa-mi dati dreptate.

Nimic din ce am obtinut nu a fost fara lupta. Am pierdut ca sa pot castiga, am fost jos ca sa ma pot ridica. Imi place durerea. Ma ambitioneaza. Vreau totul de la viata asta curva care mi-a dat prea putine. Am luptat prea mult, am indurat prea multe ca sa vreau mai putin.

Come this way if you're ready for hardcore...

Niciun comentariu: