sâmbătă, septembrie 12, 2009

Prins la mijloc...

Tg-Jiu, acum câteva săptămâni. In magazin, probez blugi, stau ca curu, aia iau marfa din Europa și nimic nu-ți vine decât dacă ești diform. Si probez blugi, cer alții, și tot asa.

La un moment dat, pitzipoanca de vindea:

- Nu te supăra, de unde ești?
- De aici, din Tg-Jiu....
- Nu știu, vorbești ciudat, credeam ca nu ești de aici....
- Sunt plecat de ceva vreme... dar nu cred ca vorbesc ciudat.
- Nu știu, asa mi s-a părut, scuze de întrebare.

Azi. Merg la magazin, probez blugi, probez blugi, cer un numar mai mare, probez blugi. La un moment dat tanti din magazin :

- Nu te supăra, de unde ești ca nu pari timișorean.... ?
- Pai nu sunt... de ce ma întrebați?
- Nu știu, te simt după vorba... Ești cumva din partea severinului ?
- Nu chiar, dar sunt oltean... Nu am vorbit cu perf. simplu, cum ați tras concluzia ca sunt oltean ?
- Nu știu cum sa-ți spun... dar ai o voce liniștitoare. Oamenii de acolo mi se par mai sufletiști, după cum vorbesc. Chiar și fără perf. simplu, se aude ca ești altfel decât un timișorean.
- Nu știu ce sa zic...
- Sper ca nu te-ai supărat ca te-am întrebat.

Eu ce sa mai înțeleg ? Uite asa mi-am pierdut eu identitatea pe la blugi.

Niciun comentariu: