marți, septembrie 08, 2009

De prin ziare...

FRIGÍ//D ~dă (~zi, ~de) 1) Care manifestă indiferență; lipsit de afectivitate. 2) (despre persoane) Care vădește aversiune și/sau indiferență față de actul sexual; lipsit de plăcere sexuală. /frigide, lat. frigidus

Cancan:

Femeile fac sex din mila si plictiseala.

Cand vine vorba de sex, ambii parteneri nu gandesc la fel. Daca barbatul isi doreste ca acest ritual sa fie unul de neuitat, femeia este mult mai superficiala si vrea sa faca acest lucru numai atunci cand se plictiseste, sau cand ii este mila de cineva. De multe ori sexul este folosit de femei si ca rasplata pentru un gest frumos pe care partenerul i l-a oferit.

Asa spun Cindy Meston si David Buss in cartea lor, "Why Women Have Sex". Acesti asustin ca in urma unui sondaj efectuat, aproximativ 84% dintre femei nu se simt atrase sexual de barbatii cu care isi impart viata. "Fac sex ca sa alung monotonia. Mai bine asa decat sa rezolv totul printr-o cearta", a marturisit una dintre intervievate. Alt raspuns este de-a dreptul frapant. "Cu multi dintre prietenii mei am facut-o doar asa, pentru ca imi parea rau de ei", a spus un alt subiect.

Acum ca stim de ce femeile vor sa faca sex, ar trebui ca barbatii sa le chinuie? sau sa profite de slabiciunile lor?!

Intrebarea mea pentru cele 84% frigide : De ce va mai minunati cand partenerul va inseala?
Intrebare pentru barbati : De ce doar 1 din 6 inseala ? Ar trebui sa ridicam si noi procentajele astea ca sa raportam si noi cu aceeasi masura. Eu as propune sa ajungem pe la 80%, adica 4 barbati din 5. Ce ziceti de asta domnisoarelor miloase si plictisite ?

Niciun comentariu: