joi, octombrie 01, 2009

10 Hardware necesare in casa fiecaruia. Partea 1

Pe versurile piesei "I just like to call you my bitch"

Bai stiti cum toti oamenii trebuie sa aiba in casa cate o surubelnita, cate o lingura, o pastila de tantari, chestii de genul asta, pentru orice eventualitate ? Majoritatea au asta, dar nu e suficient. Pai va mai lipsesc multe lucruri din casa. Am facut un scurt inventar pe la mine si am gasit niste chestii absolut necesare dar pe care prea putini probabil ca le au. Bine, eu sunt mai avansat decat voi asa ca e normal ca voi sa nu va fi gandit la asta. Dar peste 274.33 de ani, cand civilizatia umana va atinge nivelul meu de inteligenta vor deveni la fel de comune cum sunt pitzipoancele prin complexul studentesc Tm.

Sa incepem. Astazi 3 bucati.

1) mini-Pick Hammer – absolut necesar pentru orice eventualitate. Eu il folosesc de cele mai multe ori in momentul preludiului, pentru a obisnui treptat partenera cu futatul absolut metafizic care o sa urmeze. Poate fi util si in alte situatii cum ar fi desfundatul WC-ului, vanatoarea de muste, suzeta pentru sugari, curatatul in urechi cand ai un dop mai adanc infipt, desfundatul nasului, si alte chestii marunte. Odata l-am folosit si pentru constipatia prietenei mele. Face minuni, credeti-ma pe cuvant. Cea mai tare partida de sex a fost in cada cand pentru diversitate m-am gandit sa ii fac cunostiinta pitzipoancei cu minipickhammerul meu (pe care l-am botezat discostick de atunci). Nu credeam ca nu e hidroizolat si am facut un scurt-circuit de a lasat fara lumina juma' de Timisoara. Iti aduci aminte cand nu mai erau lumini pe strada ? Din cauza mea s-a intamplat, imi recunosc vina. Si cum ma curentam eu acolo, am facut cel mai adevarat sex cu putinta. Imagineaza-ti 1000 de penetrari pe minut cu putza maxim incordata de la cei 220V. Sexy, nu ?

2) catuse – stiu, stiu, multi vor zice ca deja mare parte au asa ceva, recunosc ca poate e adevarat, dar cu siguranta le folosesc in cele mai nepotrivite modalitati. Pai voi va legati partenerul de pat si va prefaceti ca-l violati. Nu coae, nu asa e jocul. Imagineaza-ti asta. Ea intinsa pe burta in pat. Ii iei mainile si picioarele si i le legi la spate cu catuse. Cu o singura pereche de catuse, se poate, e demonstrat stiintific, cei care nu cred pot sa vina la mine acasa pentru o demonstratie live. Doar v-am zis ca fut metafizic nu ca voi muritorii, ce plm. Si cum sta ea intinsa asea pe burta asteptand ca vaca la monta, cu mainile si picioarele stranse in aceeasi pereche de catuse, la spate, vii cu mini-pickhammerul de mai sus si i-l infigi in printre buci. La inceput o sa inceapa sa urle speriata, de aia un calus e absolut necesar pentru a nu fi nevoit sa explici vecinilor ca tu de fapt tai porcul de craciun in apartament in mijlocul verii, ca asa e traditia la tine in sat. Eu am patit-o. Dupa un timp se va obisnui si chiar ii va placea, credeti-ma. Miscarea asta o fac aproape de fiecare data, si toate se indragostesc maxim de mine doar din cauza catuselor. Cu ajutorul catuselor am facut tot felul de perversiuni cu mare parte din cele peste 1000 de femei care mi-au calcat cearceaful pana acum. Gen picurat de ceara pe genunchi, epilatul in nas...cu penseta, mini-golf pe funduri bombate, etc.

3) mini-drujba – obiectul absolut, cu minidrujba poti sa faci practic orice. E cel mai folositor obiect pe care il am in casa. Poti sa-ti pregatesti sandwich-uri dimineata, sa feliezi salamul barbos, sa tunzi florile sau vreo gagica care e prea zgarcita(a se citi muritoare de foame) sa mearga la coafor si apeleaza la tine, sa cureti mucigaiul de pe cascaval, sa faci masaj anticelulitic patentat BGD, sa te barbieresti dimineata, sa te scobesti intre masele, s.a.m.d. Pot sa faci absolut orice cu o mini-drujba. Inca lucrez la o metoda prin care pot sa o folosesc si la sex. Ah, era sa uit, odata mi-am aprins tigara de la scanteile pe care le scotea din capota vecinului. Nu te supara frate, n-aveam foc si eram ars dupa o tigara. Nu e vina mea ca sunt mai nebun asea, doar de asta ma iubiti toti si mi-o aratati de fiecare data cand ma trezesc cu politia la usa.

No, atat pentru azi, restul in zilele ce vor urma. In ultimul timp imaginatia mi-a luat-o razna, in cel mai diabolic mod. Keep away.

Niciun comentariu: