marți, octombrie 06, 2009

Sterge-o

Aia care ridica ștergătoarele sunt niște cretini. Daca îl mai prind pe vreunu ca-mi ridica ștergătoru`, i-l bag în cur. Sa vadă ce mișto ii sta lui cu un ștergător înfipt în bostan. Pai ce vrei moșule, e locu` de veci al rablei tale și îl ocup abuziv? E pământu` lu` soacră-ta și mi-am parcat mașina pe el? Cum poți sa revendici un loc public ca fiind al tău? L-ai marcat, e teritoriul tău?

Cum ar fi să-ti trag o palma că respiri aerul meu? Coaie, e aerul meu, eu am tras prima gură din el! Jleap! Ia tu frumos o palmă și fă-mi 10 flotări dacă nu mai vrei încă una. Că asa mi se scoală mie, că sunt eu mai smecher.

Tipii ăștia, după ce ca sunt idioți, mai au și tupeul sa se tina tare în gura ca sa nu mai parchez pe acolo ca îmi găsesc rotile dezumflate. Eu am pățit-o o data. Si am luat foc și i-am răspuns calm cu privirea mea de criminal ca dacă îmi găsesc vreo roata cu 0,05 bari mai putina presiune ca ieri, o sa îmi iau 3 prieteni și i-o violez pe fie-sa când se întoarce de la grădiniță. Sa nu ma încerce ca sunt destul de dezaxat. Se pare că figura tine, de atunci nu numai ca nu mi-a mai comentat nimic dar cu o moaca îngrijorată se interesează zilnic de starea presiunii din cauciucurile mele. Ca sa dormi mai liniștit noaptea îți dedic o piesa de leagăn, vecine.

Metallica - St. Anger

Niciun comentariu: