joi, octombrie 15, 2009

Mumu de zi cu zi

Sunteți niște mincinoși. Şi aici nu mă refer la minciunile alea mari gen o să te iubesc mereu, nu o să te părăsesc niciodată, o să fii mereu fericit, nu vei mai îndura singur ploaia niciodată, bla bla bla. Mă refer la minciunile alea mici, nevinovate pe care le spui prietenilor din politețe sau pentru a părea că-ți pasă, deși te doare la bască de ei. Eu sunt mai nesimțit. Sunt extrem de sincer, din cauza asta nu e prea sănătos să fi în preajma mea decât dacă vrei o părere obiectivă. Dacă mă deranjează ceva îți zic fără să împachetez totul într-o mare minciună.

Asa ca m-am hotărât sa va demasc și pe voi prefăcutelor. Mai jos am făcut o colecție scurtă de minciuni uzuale pe care trebuie și le zic femeile și echivalentul lor dacă fiecare dintre voi ar fi sinceră. Duritatea limbajului e cât se poate de reala, și voi știți asta. Aşa gândiți toate, dar nu o spuneți în faţă.

1. "Vai, te-ai tuns! Îți stă super, chiar te prinde mai bine noul look. E muult mai bine decât înainte" = "Arăți ca o maimuță cu plete. Şi bunică-miu când tundea oile arătau mai bine. Uite cum rânjești ca o vacă încântată de minciuna mea evidenta. Dumnezeule, cum de nu s-a spart oglinda când ți-ai belit ochii de dimineață în ea cu parul vâlvoi? Înainte încă aveam dubii, dar acum m-am convins că ești fashion-retarded. Întoarce-te că o să borăsc pe peruca ta. Ţi-ai schimbat şi culoarea? Ai vrut să ne demonstrezi că într-adevăr eşti blondă, nu? Arăţi ca o spălăcită ordinară care face cu mana la tiruri. Ah, nu mai suport violul asta vizual."

2. "Vai ce super îți stau blugii ăștia. De unde i-ai luat? Ah, de la Zara? Chiar îți vin super!" = "Dumnezeule, cum ai putut sa arunci 4 milioane pe zdrențele astea.
Stau pe tine ca pe gard, sunt largi, culorile i-ar întoarce stomacul și pisicii mele. Băi parcă te-ai trezit în sacul de dormit și ai uitat sa-l dai jos.. Blugi ca ăștia a avut și bunică-mea, dacă vroiai puteam să ți-i dau gratis. Doamne, de pe ce planeta vii? Stai mai departe să nu vadă lumea ca suntem împreună, poate mă cunoaște cineva și mă faci de rushine. Întoarce-te sa te vad și la spate.... ce ai făcut cu fundul, l-ai lăsat acasă să se odihnească ? Ah, l-ai rătăcit în sacul ăsta de dormit, înțeleg."

3. "Nu te-ai îngrășat, termină, arați bine. Acum ai pus puțin pe tine, aşa e normal, ești mult mai bună acum" = "Vai, ești cât casa, săraca de tine. Cum te mai suporți, uite și acum în timp ce-mi spui că te-ai îngrășat mănânci cartofii ăștia cu piept de pui. Dar ce fată, te-ai certat cu salatele? Normal ca ți-a dat papucii Alex, doar nu era sa stea lângă tine pana te hotărai tu să mergi la sală. Dumnezeule, dacă în următoarele 5 secunde nu te oprești din mâncat, o să plesnească pantalonii pe tine, purcico! Ai pus 10kg pe șolduri fund și burtă. Ești diformă, nici Ray Charles nu te-ar sexa, și ăla săracu` e orb. Doar faptul că intri într-o încăpere dizlocă câțiva metri cubi de aer."

Şi bineînțeles, preferata mea:
4. "Stai tu cu el dacă te vrea. Cum să mă supăr fată, stai chill, e ok…" = "Pizda mătii de curvă, aşa ai făcut cu toți pe care i-am vrut. Ăla vrea numai să te fută, idioato! Toți te plac numai pentru botul ăla de vagaboantă și ţâţele pe care le ții mereu la vedere. Te culci cu toți după 3 (trei) întâlniri, vaco! Nu te suport, ai niște gesturi de parca ai fi căzută din stele, mergi numai în bășini, îți încordezi botul de muistă şi-ţi scoți sânii în faţă de fiecare dată când vezi câte un fucker. Te urăsc, aş vrea sa mori în durere. Să faci infarct în timp ce o sugi, să ți se încleșteze gura pe penis și să știe mă-ta că ai fost o curva. Vreau să ţi se usuce sânii și să-ți pice, să te trezești într-o dimineață cheală, să ți se înnegrească dinții, atât de mult te urăsc! Curvo! Nu-ți mai ajung puletzii care vor să te futeze, trebuie sa-i vrei mereu pe ăia pe care îi vreau și eu. Ordinaro!"

Bine, astea sunt doar patru din miile de minciuni nevinovate care se vehiculează zilnic în lumea voastră bolnavă. Dar hei, dacă minți, nu ajungi în faţă.

Cius@BGD

PS: Așteptam o ocazie să pun piesa asta...




Metallica - Die, Die, Die my Darling
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: