vineri, octombrie 09, 2009

Vrei sa ... ?

OAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Cea mai tare faza... Stai, stai ca rad si acum :))). Cum stau eu asa matinal cu radio zu in casti, aud cea mai tare faza din saptamana asta :)))))))

Suna unu...sa-i zicem Andrei ca doar asa il cheama. Si zice ca s-a certat cu prietena lui. Si astia de la ZU, zic: "Hai bai baiatule ca uite o sunam noi, ii facem o surpriza si poate-poate..."

Si o suna pe asta... sa-i zicem Alexandra, ca doar asa o cheama. Si raspunde domnisoara. Era la munca. I-au explicat astia cine sunt, de ce o suna, etc. Fata audibil emotionata, intra in direct cu Andrei. Si Andrei se injoseste in fata tarii si ii zice ca a gresit, ca o iubeste, vrea sa o faca fericita, ca e ingerul lui pazitor, si alte alea. Deja eram pe jos de ras. Ma rog, colegii stiu ca sunt nebun asa ca nu se mai mirau de mine care ma zbateam pe podea. Probabil au crezut ca-mi caut eticheta de la blugi asa cum i-am mintit data trecuta cand am fost pe jos.
Asa, asa... deci asta prostu... Andrei, o suna la radio, in direct, ii face declaratii care ar inmuia si polul nord si la sfarsit bomba "Vrei sa te casatoresti cu mine ?". Imaginati-va : eu eram in pragul de infarctului, muschii fetei nu mai existau, gura imi era o extensie a abisului, in fine, eram la lacrimi de ras. Parca stiam dinainte tot. E atat de cliseu. Astia asteptau toti raspunsul cu sufletul la gura si atunci se aude sec "NU". In momentul ala n-am mai putut si m-am tirat in baie, ca sa poata restul lumii sa munceasca in liniste.

Si astia de la ZU:"Stai ca poate n-a inteles fata intrebarea, lasa ca o sa o mai intrebi tu, nu trebuie sa astepti un raspuns acum, bla bla bla...". Bai si prostul de Andrei nu prinde aluzia si ia la propriu faza cu neintelesul intrebarii. Se aude o voce timida: "Alexandra, vrei sa fi sotia mea?" "NUUUU!!".

Dupa vreo 15 minute am iesit si eu din baie cu ochii inlacrimati si fata inclestata de atata ras. Nu-i asa ca asta cea mai tare faza ? E ca si cum baiatul si-ar fi dat jos pantalonii si asta i-ar fi infipt morcovul in cur. Nu a vrut sa evite raspunsul in public. L-a violat cu spectatori.

Bravo Alexandra, bine i-ai facut ! Asta meriti cand esti prost, sa fi violat ca sa cobori cu picioarele pe pamant. Andrei, tu du-te la culcare, mai ai multe de invatat. Si ca sa-ti rasucesc cutitul in rana, uite o piesa de leagan cantata de un poponar asa cum ai devenit tu de azi. Ah, si iti recomand si postarea asta, poate mai inveti ceva. Urasc cand am dreptate... si timpul mi-a demonstrat ca mereu am dreptate.


Niciun comentariu: