luni, octombrie 05, 2009

Pentru voi

Motto: Pentru voi, cei aproape 15 mii.

Ai inceput sa ma citesti pentru ca ai primit linkul pe mess de la un prieten, pentru ca l-ai vazut la statusul meu, poate accidental sau de pe google. Ai ridicat mirat din spranceana cand imi citeai filosofiile despre viata, ai crezut ca sunt dezaxat cand ai incercat sa-mi patrunzi in minte. Ai ras cu lacrimi de aberatiile pe care le nascoceam sau te-ai simtit atacat si plin de furie cand te regaseai printre cei pe care ii urasc. Mi-ai lasat comment sau ai vrut, te-ai gandit ca nu merit sa mai fiu citit sau ma citesti in fiecare zi. Mi-ai dat dreptate sau m-ai contrazis, mi-ai zis o vorba buna sau mi-ai tras-o la basca. Mi-ai sugerat sa ma las de sportul asta sau sa scriu altceva. Imi pare rau, asta e tot ce stiu. Ai incercat sa ma analizezi psihologic sau te-ai resemnat crezand ca sunt nebun. Te-ai gandit sa incerci sa ma schimbi ?

Unii dintre voi ma cunosc, altii nu. Cei care ma cunosc stiu ca desi scriu o gramada de aberatii pe aici, sunt real. Tot ce scriu provine din realitatea mea. Si desi poate parea dura, tocmai aceasta duritate ma ambitioneaza mai mult. Vezi, cititorule, eu nu gandesc ca tine. Eu sunt diferit. Tu vezi viata ca pe o lupta cu cei din jur. Lupta mea e cu mine, nu cu ceilalti. Totul e in mintea mea, totul tine de atitudine, curaj si ambitie. Cat timp eu cred in mine si in visul meu, nimic din ce mi se va intampla nu-mi va abate pasii de pe drumul meu.

Recunosc ca am avut momente cand m-am destabilizat serios. Dar momentele alea imi alimenteaza ambitia. Mi-am rupt inima, am stors-o si am pus-o pe hartie. Am evadat din normalitate si am inceput sa urasc pitipoancele blonde cu catelusi minusculi in brate si bascaliosii homo\metro\trans-sexuali cu esarfa hippie.

Indiferent de cele de mai sus, tu cititorule ai intrat aici si continui sa ma citesti. Ce te impinge ? Iti zic eu. Te impinge faptul ca eu sunt diferit. Pentru orice altceva, exista Romania.



Ramai langa mine si nu vei regreta.

Niciun comentariu: