marți, octombrie 27, 2009

De forma

Deci chiar nu am chef de scris. Mi-am adus aminte ca am blog, dar nu mai bag nimic pana după ce o sa ma întorc. Ca de obicei când plec, îmi dispar toate indispozițiile. Tind sa cred ca România îmi provoaca sila și îmi da apa la moara când vine vorba de scris tâmpenii. Aici nici nu îmi dau seama de ce anume scriu ce scriu. Din păcate o sa revin în lumea aia mizerabila(ca și caracter) și o sa ma lovesc iar de idioțenia umana, și probabil iar o sa încep sa bag la greu. A fost o luna grea pentru mine, e foarte vizibil după numărul imens de postări, cu mult mai mare decât în alte luni. Când simt ca nu mai pot, ma apuc și scriu, e singurul mod în care pot sa ma descarc fără sa înfig un levier în muia cuiva.

Cius din DE.

Update: Ma obsedează piesa asta, îmi aduce aminte de propriile "jonglerii" :))

Niciun comentariu: