vineri, octombrie 30, 2009

Bullshit post.

Pisoare cu senzor. Asta ne mai lipsea. Si cu oglinda. Din aia care amplifica. In felul asta si putzuflicii aia mici o sa se creadă legendari. Mie imi place sa ma pis fix pe oglinda aia. Da, da, da, sunt epic la țintitul cu jet auriu.

Nu mai am inspirație, jermania mi-a dat peste cap ura fata de pitzipoance, pun prea multa energie în lucruri inutile. Unde nu e, nu poți sa ceri, nu? Plus ca am răcit și am în cap numai flegmicid si mucinol. Lumea înconjurătoare e mereu surprinzătoare. Si la modul pozitiv și la cel negativ. De cel negativ nu mai are sens sa discut, e plina lumea de ignoranți care trăiesc pentru sex și distracție. In schimb sunt uimit sa constat ca exista fete(pe bune) la 19-20 de ani care chiar au ceva în cap, cu mult mai mult decât aveam eu la vârsta aia.

Bullshitez aiurea pe blog de plictiseala, dar n-am un subiect concret. Doar episodul 38244.34 din viata lui BGD.

Noapte buna, națiune invizibila !

Niciun comentariu: