miercuri, aprilie 08, 2009

Falsssssss

Bai vine vara, e prea cald afara. Eu nu am facut vacanta niciodata in alta tara. Acum chiar as vrea sa merg pe undeva, pana nu imi trece timpul si ma ofilesc si ma blochez in tara asta si in orasul asta.

Unde ar fi mai bine sa merg ? Ieftin, distractie garantata, servicii garantate, peisaje garantate, etc. In gandul meu e Grecia :)

Fuck, nu am chef de scris, sunt solicitat de terase cu toata primavara asta, rar mai stau in casa. Voi care ma cititi, mai scoateti nasul pe afara, nu mai pierdeti vremea aiurea pe net cu bloguri inutile.

GO OUT !!!!!

3 comentarii:

kinderel spunea...

Sa vii in Grecia pe Insula Creta :))
dau un suc acolo :P

BGD spunea...

pai tu crezi ca bat atata drum doar pentru un suc??? :))

UNA spunea...

desi sunt pe un blog intitulat ,,Ganduri rele'', eu vreau sa transmit un gand bun...,,La multi ani si tot ce iti doresti, invta sa traiesti din plin orice moment si nu uita ca viata nu-i numai o adunatura de necazuri si nenorociri, intradevar e plina de lume rea...dar how gives a shit?:D...So smile :D...cu gura pana la urechi si trage-i un chef azi!PUPI.