joi, aprilie 30, 2009

Freezing in the sun, burning in the rain

Ca viata e grea și dura cred ca știe toata lumea. As vrea sa scriu despre cum e sa fii fericit. Sa te trezesti in fiecare dimineata langa aceeasi grasa urata crezand ca e miezul universului tau, pentru ca esti orbit de iubire. Sa faci totul pe placul unei pitipoance pentru ca iti sta bine cand de bratul tau e o blonda platinata de 1.70. Sa aculti acealeasi lamentari idioate ale aceleiasi femei pentru care ar trebui sa te dai peste cap doar pentru ca vezi doamne, ea e femeie si are puterea sa decida care fraier o poate scoate in oras la un moment dat. Sa fii batjocorit, sa fii trecut ca un copil la colt pentru ca azi n-ai invatat poezia, ca n-ai sunat de ..spe ori asa cum e obiceiul, ca tu nu o duci la munte, mare, paris, viena, si alte locatii asa cum a vazut ea la TV. As vrea sa scriu despre toate lucrurile care pe toata lumea ar multumi, care fac lumea sa se invarta, care exista de cand cu emanciparea feminina. Toata lumea ar fi multumita, si-ar continua existenta in acelasi fel banal si cretin.

Dar eu sunt ala nefericit. Copilul rasfatat care nu trece la colt cand greseste. Sunt ala care nu linge mana care il loveste. Sunt ala care expediaza pitipoancele cu taxiul acasa si nu le mai cauta niciodata. Sunt ala care incearca sa descopere inteligenta si intelepciune acolo unde ea nu a existat niciodata. Eu sunt ala care nu tine usa deschisa sa intre ea prima, sunt idiotul care nu inghite toate prostiile. E fascinant sa-mi traiesti viata si sa descoperi ca femeile indiferent de aspect, statut, inteligenta, varsta, toate, dar absolut toate au aceleasi obiceiuri, aceleasi principii, si e fascinant sa urmaresti ca mai devreme sau mai tarziu toate apuca pe acelasi drum.

Bucata cea mai tare e ca orice as crede eu si oricat as vedea, niciodata nu imi invat lectia, si de fiecare data realitatea imi demonstreaza cata dreptate am.

Three times and you lose

Niciun comentariu: