vineri, noiembrie 20, 2009

Living on the edge

"Nobody can tie you when it's time to burn..."


Studii de fezabilitate. Indicatori economici si riscuri.
Notari, avocați, executori. Execuții silite, bănci, contracte în forma autentica, adeverinte, carti funciare si certificate fiscale, evaluari imobiliare si IBAN-uri. Mumu la agentie, mumu la agent. Chiriasi, schimbari de proprietar. RCA-uri, rate. Bani. Multi bani. Mai multi decat ati vazut voi vreodata. Urasc notarii. Urasc agentii. Toti vor sa ciupeasca cate un pic. E foame mare de bani, se observa in ochii fiecaruia. Iubesc executorii.

Pentru voi nimic nu are sens, dar pentru mine reprezinta ultima perioada din viata mea. Sunt tripat in filmul meu. Nu am timp de blog. Mi-am gasit linistea in alta parte.
"Atunci... adunata langa tine o sa ma trezesc ca sa nu mai visez, ca o sa vietuiesc destramand o lunga angoasa... Nu exista adapost mai bun decat atunci cand sunt cu tine..."

Amazing things will happen here soon. You just wait. These are serious times.

PS:
Exista oameni si oameni. Oamenii cu adevarat mareti se intalnesc doar de cateva ori in viata. Restul sunt doar hiene, impinse de propriile interese meschine

"
- Bogdan, te simt foarte agitat, ceva nu e in regula cu tine. Esti bine ?
- Da, sunt bine in principiu, dar am o gramada pe cap acum. Imi pare rau ca nu mai ajung la balul vostru. Am multe chestii care trebuie sa iasa cum vreau eu. Si am nevoie de bani.
- Stii... daca ai nevoie, te pot ajuta, tot ce trebuie sa faci e sa ceri.
- Irina, nu e vorba de un milion-doua de lei. Vorbim in mii de euro.
- Mii de euro, sute de mii de euro, Bogdan. Tot ce trebuie sa faci e sa ceri.
- Sute de mii ? Ma faci sa rad. Stai linistita nu imi trebuie atat, nu ma bag eu in chestii irezolvabile. Si plus de asta, mi-ai da tu atatia bani mie? Ai face tu chestia asta?
- Acum ma faci tu sa rad. Bogdan, te cunosc. Esti persoana in care am cea mai mare incredere.
"

Niciun comentariu: