sâmbătă, noiembrie 14, 2009

Master

NIMFOMANÍE s.f. (Med.) Dorința irezistibilă și insațiabilă pentru actul sexual la femei sau la animalele femele.

Tin minte, ca prin vis, eram în generala, clasa a 7-a. Acum 100 de ani când am fost eu în generala. Fumam Monte-Carlo Light la pachet de 10 țigări în spatele salii de sport. Eram toți gangsta-cool și ascultam "Pantelimonu` petrece".
Ei i se spunea masturbella. Ma feream de termenul asta pentru ca nu știa ce semnificație are porecla ei. Într-o zi mi-a explicat un băiat din cartier cum împreună cu niște prieteni au văzut-o în timp făcea baie, cum se freca pătimaș la răgălie. Masturbella locuia la parter și nu le-a fost greu sa ajungă cu ochii pe ea. Era cea mai draguță fata din cartier. Eu eram mândru ca avea același nume de familie ca și mine, deși nu era nici o legătură intre noi. Toți o doreau, toți își imaginau sex în poziții ciudate cu masturbella. Schimba prietenii maxim la o luna. Făceam mișto de fiecare data când observam ca o conduce altul pana la scara blocului. Ea venea și ne povestea de toți ce fraieri sunt, cum încearcă sa o cucerească. Nu ne-a povestit niciodată când și cum făcea sex cu ei. Nu ne-a povestit niciodată cât de mult ii place sexul, cât de mult ii place sa schimbe partenerii. Dar toți știam ca ii face maxim plăcere sa se futeze în fiecare zi, de mai multe ori pe zi.

Masturbella e o nimfomana. Ca ea mai sunt mii, dar nici una nu recunoaște.
Daca te joci cu păsărica de minim 3 ori pe zi, ar fi cazul sa-ți pui unele întrebări. Daca ți-ai cumpărat vibrator de pe net, ar fi cazul sa-ți pui unele întrebări. Daca îți plac tipii care fac sala și au tatele mai mari ca tine, ar fi cazul sa îți pui unele întrebări.
Filmulețul următor nu are nici o legătură cu persoanele care se regăsesc citind ce am scris mai sus. Fetele din filmulețul de mai jos nu au nici o legătură cu mine. De fapt, nu eu am scris asta și nu eu am pus filmulețul. Eu sunt în campanie prezidențială, am confruntare cu Băsescu la ora 21 pe Realitatea TV.

VOTAȚI BGD!
BGD președinte, pentru seri cu partide de sex mai lungi și mai pline de pasiune !


fete suspecte:>
Vezi mai multe video Sexy

Niciun comentariu: