vineri, noiembrie 06, 2009

Remembering the days

Cum stăteam eu asa singur, doar eu și gândurile mele, doar noi doi, noaptea în pat cu ochii în tavan, după o zi în care am fost ocupat cu campania prezidențială, mi-am adus aminte ca am blog. Da coae, am blog, ca sa vezi. Pe care sincer l-am cam neglijat, recunosc. Am băgat în octombrie ca nebunul, n-am mai avut atâtea postări niciodată, aveam multe de spus și umpleam blogul de aberații, dar acum îl neglijez la greu și nu e frumos din partea mea. Si cum mi-am adus eu aminte de blog, și pentru ca dacă vreau sa ma amuz ma apuc sa ma autocitesc, m-am apucat sa-mi răsfoiesc trecutul. Si am ajuns la o postare din 13 august. Bai dar nu știu cum naiba fac dar toate postările mele se adeveresc peste ceva vreme, e incredibil cum îmi ghicesc viitorul, știu sunt un fel de mama Omida, cu precizarea ca serviciile mele nu costa. Am stat, m-am citit și m-am gândit ca dacă nu as fi știut cine a scris-o, as fi crezut ca tipul care scrie blogul asta e genial.

In fine, norocul meu e ca știu mai bine ce sunt și ce nu sunt. Dar știu ce o sa fiu. Si mai știu ca sunt persoane pe care nu merita sa le cunoști, de la care nu ai nimic de învățat, și care nu o sa realizeze nimic în viata. Te trag înapoi și nu te lasă sa zbori. Despre femeile care se potrivesc descrierii am scris la postarea din 13. Hay pa. Link aici.

Despre bărbații care se potrivesc descrierii ? E plina lumea. Eu nu sunt unul dintre ei. Dar dacă te-ai gândit vreodată ca eu as fi unul dintre ei, te-ai înșelat amarnic. Daca te-ai gândit ca o sa-mi arăți tu mie, ca o sa te răzbuni, ei bine nu ai reușit încă. Exista un motiv pentru care faci parte din trecutul meu, pentru care la un moment dat te-am ținut de mana. Dar totul s-a schimbat din momentul în care ai încercat sa gândești pentru mine. Acum te evit, nu mai faci parte din filmul meu. Prea multe eu nu îmi mai amintesc de tine. Dar îmi amintesc reacția ta când te-am trimis la culcare și te-am rugat sa nu mai apari vreodată în viata mea:


Nu uitați: BGD președinte !!!

Niciun comentariu: