joi, noiembrie 26, 2009

Tupeu de borfas


E vremea marilor schimbari, si cu siguranta o sa vina vremea marilor schimbari si pentru mine. Sa mai arunc din bagajul asta care ma tine in urma si sa imi iau zborul. Sa ma duc departe de mizeria asta in care bineinteles ca nimeni nu aude si nu intelege strigatele mele.


O alta fosta prietena de-a mea, s-a dus in Bucuresti. E o chestie cu Bucurestiul asta, cand umblam eu pe acolo imi placea la nebunie, spre deosebire de Timisoara asta de rahat. Bine, orasul e ok, oamenii nu-i suport. Adevarul e ca nu am nici un prieten timisorean. Astia erau tot timpul cu bisericuta, mi-au dat eject din secunda doi cand au aflat ca sunt oltean. Dar eu cu tupeu de borfas am sfidat si continuu sa-i sfidez pe unifamilistii astia avari, care fac un singur copil ca sa pastreze averea in familie si care apoi incearca sa-mi dea mie lectii de morala. Va credeti mai buni, mai inteligenti si mai smecheri? Hai sictir! Cand eu cutreieram prin tara si luam viata in piept, voi erai toti cu mucii la nas.

Mi-am dat seama mai demult ca singurele femei cu care am avut o relatie de lunga durata si cu care m-am inteles, sunt oltence. Cred ca asta e din cauza ca sunt mult mai profunde decat celelalte care mi-au trecut prin viata.

"BGD: Ai grija pe acolo. Si sa nu ma uiti 
Una: Never
BGD: Sa mai treci pe blog!"

Nici eu nu o sa uit. Soru-mea te-a placut. Ai fost langa mine intr-o perioada critica din viata mea. Asa ceva nu se uita.

Niciun comentariu: