duminică, iulie 12, 2009

Planet funk

Acum totul pare aşa departe. E ciudat cum un loc, un gest, un sunet poate să-ţi declanşeze amintiri ale aceluiaşi lucru întâmplat parcă cu secole în urmă. Acum totul pare aşa departe, când privesc la tot ce s-a intamplat până azi, la şirul de întâmplări nefericite care m-au adus în situaţia actuală. Acum totul e pierdut, timpul nu mai poate fi adus inapoi. Eu nu regret nimic din ceea ce am făcut, regret doar ceea ce alții sau soarta a făcut.

Dar totuşi, dacă aş fi făcut un lucru altfel, aş fi plecat în state. Aş fi ales să plec departe de mizeria asta de ţară când am avut ocazia.

2 comentarii:

Kinderel (i'm back) spunea...

poti sa fugi, poti sa fugi, k oricum o-ncurci...
ideea e ca oriunde te-ai duce, oricat de departe, chiar si in state, amintirile le ai mereu cu tine...trebuie doar sa faci astfel incat amintirile pe care ti le iei in fiecare zi bagaj sa fie frumoase. sa lupti sa faci astfel incat de fiecare data knd iti amintesti ceva, sa iti amintesti de-alea bune :)
si in ploaia de amintiri triste kre iti vin tie kteodata, stii k exista curcubeul din spate, stii k sunt amintirile alea faine dinainte de orice lucru rau... doar incearca sa iti amintesti...
eu sunt departe si mi-e dor...am amintiri de acasa, dar acum incerc sa imi fac altele aici. unele bune, ca sa am ce va povesti. (fata cu nume din 3litere e raspunzatoare pt o mare parte din ce am scris aici. she knows it).
take care

BGD spunea...

Kinderel, cum e in strainezia? Acolo ti-au venit cuvintele astea pompoase ?