vineri, iulie 31, 2009

Tzaranu si indragostita partea 2

Tzaranu si indragostita partea 1


Robbie Williams - If it's hurting you

01:43:28

"uite vezi stelutza aia mica mica? aia e steluta noastra"
"care pizda matii, ca nu e nimic acolo"
"hai mai, uite aia mica, langa carul mare"
"da, o vad. dar tu crezi ca nu si-a luat-o altcineva pana acum ? nu are cum sa fie doar a noastra"
"ba da e a noastra, ca e prea mica sa si-o ia altcineva."
"bine, e a noastra astroloago. taci si concentreaza-te aici"

01:44:53

"si ce nume vrei sa-i punem ?"
"pai daca e langa carul mare...eu zic sa-i spunem putza furnicii"
"esti un badaran nesimtit, idiotule. eu incerc sa fiu romantica si tie iti arde de glume. nu poti si tu sa ma tii o data in brate si sa-mi zici ca ma iubesti?"
"nu era o gluma. mie imi ingheata curu` aici pe paturica in mijlocul poienitei si tu te uiti la stele? de asta mi-ai zis ca ai chef de sex sub stele ? ca sa stai ca vita pe spate si sa le numeri ?"

Niciun comentariu: