vineri, iulie 31, 2009

Interracial

Cum sa te indragostesti de o straina ? Sa te trezesti dimineata si sa zici "I love you" in loc de clasicul "unde mi-e mancarea, fa ?" Eu n-as putea. Nu cred ca m-as putea indragosti de una pe care nu pot sa o injur pe romaneste sa inteleaga si neamurile ei de mult ingropate. Cel mult as putea sa am o atractie sexuala cu una care nu intelege simplul "hai mai bine sa ne-o tragem". Sa se uite in ochii mei umezi si sa-mi zica "tell me some nice words in romanian" si eu sa i-o intorc scurt "pizda proasta, crezi ca m-a nascut mama vreun Eminescu ca sa iti excit timpanul din cuvinte pe care nu le intelegi oricum ? Termina cu prostiile treci la pat." Si ea sa zica "Oh Bogdi, you are so romantic" in timp ce ma maseaza cu limba pe ureche. Asta da relatie internationala.


Ma dispera femeile care sar pe primul strain pe care il vad. Oricum tipul e un distrus retard, altfel ce ar cauta in Romania ? Adica noi vrem sa scapam de aici, si el tocmai aici s-a trezit sa-si petreaca ultimii 10 ani din viata ? E plin de italieni ratati prin cluburi. Plm, nu au reusit sa-si gaseasca o femeie calumea la ei in tara cu care sa-si petreaca linisititi batranetea si vin aici sa-si toace pensia ca au auzit ca in Romania e reducere la curve. Toate nehalitele care mananca o data pe zi si isi dau ultimii zece mii pe un pachet de nanotek, ca sa para pisi in calduri stau calare ca gastele pe balosii astia. Adica mi-e si jena la un moment dat. Au ajuns toti bosorogii sa vina sa-si lase copiii prin femeile noastre si noi ce facem ? Cu ce e mai bun un boshorog decat un tip normal? Era sa zic "ca mine", dar eu nu sunt tocmai un exemplu de tip normal.

E atat de evident ca daca esti din vest si vrei sa te descarci de tensiune, tragi o fuga in romania, o arzi printr-un club ceva si te-ai lipit de o pitzipoanca abia majora cu gandul la louis vuittoane. Omul nici nu tb sa se chinuie, ele pica singure ca mustele. Eu daca as merge dincolo ar fugi femeile de mine ca de raie cand ar auzi ca sunt roman. Totusi sunt impacat ca nu doar romancele sunt usuratice. Daca mergem spre est o sa gasim si altele mai disperate decat ale noastre.

Nu am chef de texte azi, in week-end o sa fac mult sex asa ca nu ma mai prindeti pe blog. Oficial incepe sa-mi mearga bine.

Niciun comentariu: